Mua niin vituttaa kuunnella lasten kitinää aamusta iltaan.
Joka saatanan minuutti jompi kumpi vinkuu, kitisee, itkee, vaatii huomiota, tekee piruutta, huutaa pää punaisena, paskoo housuunsa. Vituttaa tätä saatanan paskaa aamusta iltaan kuunnella. Edes yöllä ei saa olla rauhassa.
Perkele, kun ukko tulee tuosta ovesta sisään minä lähden enkä tule enää takaisin.
Kommentit (20)
Yritä hengittää rauhallisesti, selvitä minimillä siiheksi, kun kuristus helpottaa. Kohta on taas parempi olla. Kotiäidin päivät on joskus tosi raskaista. Voimia!
ukko saa hoitaa sen kun tulee 30min päästä. Ja uhmis hajottaa jotakin, en viitsi mennä sitäkään katsomaan. Kiitti mulle riitti tätä paskaa.
kuulunut vaikka lupasivat, eikä perhetyöntekijästäkään. Onneksi on kohta vuokraraha omaan kämppään kasassa kun olen realisoinut lasten tavaroita jo 300€:llä huutiksessa. Kohta pääsen muuttamaan kivaan yksiöön.
ap käyttäytyykö lastensa seurassa eli miten näyttää esimerkkiä?!
Ymmärrän sua ap täysin. Mulla 2- ja 4-vuotiaat, jotka kotihoidossa, ja varsinkin tuo nuorempi on tosi kova huutamaan ja kiljumaan, välillä tuntuu ihan oikeasti että mun kuulo heikkenee. Koko ajan saa pyytää, kieltää, käskeä, vängätä ja monesti lopulta puoliksi huutaa. Ei todellakaan ole vauvakuumetta! :)
Onneks lapset kasvaa.
Mutta nyt tuossa tilanteessa on tosiaan hyvä ajatus tuo, että lähdet ihan oikeesti menemään heti, kun mies tulee. Muualla hengähtäminen helpottaa tilannetta. Kotona vaan vituttaa. Hemmottele itseäsi käymällä vaikka syömässä herkkuja tai käyt lenkillä, tai mistä vain tykkäät.
Joka saatanan minuutti jompi kumpi vinkuu, kitisee, itkee, vaatii huomiota, tekee piruutta, huutaa pää punaisena, paskoo housuunsa. Vituttaa tätä saatanan paskaa aamusta iltaan kuunnella. Edes yöllä ei saa olla rauhassa.
Perkele, kun ukko tulee tuosta ovesta sisään minä lähden enkä tule enää takaisin.
vaan ei ole saatana hetken rauhaa edes valokuvata niitä rauhassa kun tuo isompi kakara hajottaa paikat ja herättää vauvan jos se nyt sattuu joskus nukkumaan. vitun vitun vittu.
vauva-aikaa. pukekoot sijaiskoti nuo kakarat uusiin vaatteisiin, minä myyn ne mitä olen ostanut. Ja lelut lähtee heti kun isompi on virikehoidossa eikä ole estämässä kun kirppikselle kannan .
kun joku kirjoitti aloituksen jossa mietti miten sulla menee.
roikutko sä tällä palstalla koko ajan?
seuraava erä on vasta kasassa tuossa sängyllä. Ja täällä roikun jotta kestän tätä saatanan kotielämää enkä jätä lapsia keskenään ennenkuin ukko tulee. Just paskapää soitti tulevansa vasta 17.45. vitun vittu.
No onneksi viikon päästä voi viedä isomman virikehoitoon, saakoot sikaflunssan tai ei, aivan samantekevää.
lapsilisä tulee vasta 26pv. Vuokratakuurahoihini en koske enkä ainakaan niillä ruokaa osta. Ne on mulla käteisenä sukanvarressa.
Mähän otin ja menin hakee lääkityksen hermoilleni, eli Seronilia, mielialalääkäettä/maasennuslääkettä. Nostaa serotoniinitasot ja rauhotta. Suosittelen pahimmaks aikaa..:)
se haluaa yksiön ja bilettää rauhassa..ainakin aiempien kirjoitustensa perusteella.
turpoan muodottomammaksi läskiksi vielä enemmän. Ja nyt se paskapää tuli, mä lähen menemään. ja teille en myy huutiksessa, koska olen tunnistautunut pankkitunnuksilla ja nimi näkyis kaupoissa. Myyn muille vaikka persettä jos maksavat tarpeeksi.
Sun pitää nyt ryhtyä aikuiseksi niille lapsille ja pistää rajat niin kitinä loppuu.
Olin tässä taannoin yhdessä ystäväperheessä kylässä ja ihmettelin (siis itsekseni, en ääneen), kun homma oli vanhemmilta lähtenyt ihan lapasesta. Eivät kieltäneet lapsia mistään ja meno oli sen mukaista: vinkumista ja kitinää koko ajan. Normaalia ruokaa ei syöty, vaan keksin kanssa kuljettiin ympäri taloa. Vanhemmat oli siellä ihan loppu.
kyllä se siitä. koita keksiä lapsille kivaa tekemistä niin eivät marise niin paljon.