Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka ostavat vaaleaa leipää

Vierailija
16.11.2009 |

tummaa leipää on tarjolla kaupoissa niin monenlaista ja siitä saa loputtomasti eri variaatioita kun voi laittaa vihanneksia tai hedelmiä leivän päälle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku ostaa vaaleaa leipää kun tummaakin on. No miksi joku ostaa sinisen auton vaikka punaisiakin autoja on. Miksi joku ostaa ruusuja vaikka tulppaanejakin on. Haloo.

Vierailija
2/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä tummasta leivästä, jotkut tykkäävät taas vaihtelusta. Vaaleitakin leipiä on monenlaisia. Kaikki eivät ole ylipainoisia tai pelkän leivän puputtajia, vaan voivat joskus jopa ostaakin vaaleaa leipää.

Itse tykkään sekä tummasta että vaaleasta leivästä. Ciapata, patonki, kauraleipä mmmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostavat jopa PULLAA ja KEKSEJÄ. Ja juustoa ja voita ja limua ja karkkia. Jotkut ostavat myös tupakkaa ja alkoholia. Ja mun ymmärrys riittää kyllä heihinkin. Ap, höllennä pipoa.

Vierailija
4/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sekä tummasta että vaaleasta leivästä. Ciapata, patonki, kauraleipä mmmmm.

ciabatta on yksi ihanammista leivistä mitä maa päällänsä kantaa :p Harmi vaan että on niin kallis, ei tule kovin usein ostettua.

Vierailija
5/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas en ymmärrä kuka ostaa lakritsia, kun suklaatakin on pilvin pimein.

Vierailija
6/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostavat jopa PULLAA ja KEKSEJÄ. Ja juustoa ja voita ja limua ja karkkia. Jotkut ostavat myös tupakkaa ja alkoholia. Ja mun ymmärrys riittää kyllä heihinkin. Ap, höllennä pipoa.

Nyt ilmoitat kyllä heti lastensuojeluun (tai aikuisten-, jos lapsia ei ole), miten voit katsoa vieressä tumput suorana, kun joku ostaa PULLAA JA KEKSEJÄ! Millaiseksi maailma on mennyt?

Vierailija
7/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ostaa sokerijogurtti kuin vaalealeipä, jonka ravintoarvo on olematon. Vaaleaa jauhoa ja se on siinä.

Vierailija
8/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaammaksi juuri muutu.

Kaikki vaalea leipä ei ole ydinjauhoista tehtyä.

Vierailija
9/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa leipaa ei ole taalla olemassakaan! asun ranskassa...

Vierailija
10/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjyvä on täysjyvää, oli se sitten ruista tai vehnää, joten joo, vaalea leipäkin voi olla ihan terveellistä. Emme me ikinä mitään höttöä osta, vaan aina täysjyväleipää, ja monesti sellaista, missä on ihania jyviä yms seassa.

Ja pahempaakin ihminen voisi itselleen tehdä.

Vierailija
11/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsa ei kestä pelkän ruisleivän puputtamista. Liian hapanta ja minun jo valmiiksi hapan olemus käy sen jälkeen ylikierroksilla.

Ja mikäs se parempaa kun joku kunnon pataruoka ja sen seurana kunnon maalaisleipää nam..

Toisaalta marmeladin laittaminen ruisleivälle ei minua kauheasti houkuta. Ja kylmäsavukala pelittää paremmin ruisleivän kanssa.

Vierailija
12/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettua vaaleaa leipää ja hilloa päälle. siinä sitten istuu, katsoo telkkaria ja syö noita ja juo teetä.. Namnam..

Oi.. tai vaaleaa leipää ja siihen päälle suklaa levitettä.. Namnam.. =D

Vierailija
13/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi viettää päivästäni useampaa tuntia vessassa ripuloiden ja vatsanväänteissä. Että siksi ostan vaaleaa, vaikket SINÄ sitä ymmärräkään.

Vierailija
14/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaaleaa leipää siksi että se on HYVÄÄ.

Tuoretta sämpylää tai patonkia, ai että.

Ostetaan myös tummaaleipää sännöllisesti, mutta ei se maailma vehnäpullaan kaadu.

Vierailija
15/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ei imeydy niin nopeasti kun elimistö tarvitsee sokereita polttoaineeksi

Vierailija
16/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto ei kestä ruista ja seurauksena on ripuli ja vatsaongelmat. Ruisintoleranssi on yhteydessä laktoosi-intoleranssiin ja molemmista kärsii tosiaan suuri osa suomalaisista. Ruisintoleranssi on vaan vähän sellainen hyshys-homma, koska suomalaiset ravintosuositukset menisivät pyllylleen, jos tämä sanottaisiin ääneen. Ruis ei siis sovi läheskään kaikille.

Monissa muissa maissa ei ruista käytetään ollenkaan ja ihmiset voivat olla ihan onnellisia ja terveitä.

Ruista tungetaan terveellisyyden nimissä lähes joka paikkaan ja ruokavaliota, jossa ei ole ruista, ei ole vielä olemassakaan...

Mietipä ap asioita hieman omaa napaa (suolistoa) pidemmälle!

Vierailija
17/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä syö myöskään vaaleaa leipää, joten no problem! Joku luulee, ettei ilman leipää voi elää, mutta kyllä voi, ihan hyvin : )

Vierailija
18/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaa toisistaan... Ensin paasataan kuinka typerää on syödä maustettua sokerijugurttia, mutta samaan aikaan puputetaan ja puolustellaan herkkupatonkia tai ranskista. Ravintoarvot osuvat about samaan. Tyhymiä ovat av-mammat.

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=639&lang=fi

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=1309&lang=fi

Vierailija
19/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
20/22 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa leipää, mutta hui kauhistus,ostan joskus vaihtelun vuoksi vaaleaa leipää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä