Yksinhuoltajuus ja uusikumppani, kuinka pian tai "hitaasti" lapsesi on tavannut poikaystäväsi?
ja minkäikäisiä lapsesi oli silloin? Kuinka pitkään olit tuntenut poika/tyttöystäväsi?
Kommentit (11)
Mutta itse ajattelen sen niin että sitten kun tunneen että suhde on varmalla pohjalla että toinen ei ole heti häviämässä pois.EXukko esittelee jokaisen panonsa lapsellemme ja se ei ole minusta ollenkaan hyvä.Lapsi oirehtii....
lapsille heti, kun tuttavuus on syntynyt, niinpä myös miesystäväni (nykyinen mieheni) tapasivat heti samantien. Tokihan minunkin kaverit saavat käydä minun luonani siinä missä lastenkin kaverit lasteni luona.
Minulla on aina ollut ystäviä ja tuttavia molemmista sukupuolista, eikä siinä ole mitään salakähmäistä, lapset ovat tottuneet ihan pienestä asti siihen, että meillä käy vieraita ja me käydään kylässä.
Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, lapseni olivat 14, 11, 9 ja 7.
Siis ihan "kaverina" ja kannattaa ehkä vältellä liikoja haleja aluksi lasten nähden. Eikä tietenkään miehen tarvi joka ilta siinä hengailla. Isommille lapsille esittelyssä on taas sitten se, että ne tajuaa kuvion heti ja ottavat tilanteen toisin kuin pienet lapset.
Tiiviisti "isukkeja" ei kannata musta tuoda minkään ikäisille kovin kevein perustein.
olen eronnut. ei kylläkään ketään miestä tällä hetkellä mutta olen miettinyt että mitä sit jos jonkun kivan löydän. Koska miestä tapaan? Lapset isällä joka toinen vloppu eli tietty silloi nmutta on mun mielestä aika vähän jos näkee toista joka toinen viikonloppu vaan.siis jos haluaa tutustua toiseen. Mitä jos onkin jotain menoa just silloin lapsivapaana vloppuna menee kuukausi ennen kun nään miehen. Ei musta kyllä tollaseen ole....Taidan siis elää yksin aika kauan:)
ainakin voi heti ku itestä siltä tuntuu niin tuoda "näytille" uuden kumppanin. Mä ainakin heti ku ruettiin tapaileen uskalsin pyytää miestä käymään meillä. Aluksi sanoin lapselle,että on äitin kaveri.
Eihän sitä tartte heti esitellä uutena "isä-puolena".
ja mitenkähän kysymys liittyisi pelkästään vain teineihin jos aloittaja on sattumalta laittanut,että tyttö/poika ystävä.. heti täytyy rinnastaa tämä asia teineihin :/
ja mitenkähän kysymys liittyisi pelkästään vain teineihin jos aloittaja on sattumalta laittanut,että tyttö/poika ystävä.. heti täytyy rinnastaa tämä asia teineihin :/
joka toinen viikonloppu aikaa itselle, ja se on mulle tällä hetkellä niin arvokasta etten ihan hevillä rupea sitä uhraamaan jonkun miehen takia.
Ts. ilmeisesti odotan, että tapaisin miehen jonka kanssa jysähtäisi tunteet kuin moukarilla ohtaan, ja koska olen skeptinen tuollaisten tunteitten suhteen niin asustellaan sitten sinkkuna vaan.
Ja sitä paitsi, kuka haluaa suhteessa -alussa tai missään vaiheessa- tavata vaan kerran pari kuussa?
olen eronnut. ei kylläkään ketään miestä tällä hetkellä mutta olen miettinyt että mitä sit jos jonkun kivan löydän. Koska miestä tapaan? Lapset isällä joka toinen vloppu eli tietty silloi nmutta on mun mielestä aika vähän jos näkee toista joka toinen viikonloppu vaan.siis jos haluaa tutustua toiseen. Mitä jos onkin jotain menoa just silloin lapsivapaana vloppuna menee kuukausi ennen kun nään miehen. Ei musta kyllä tollaseen ole....Taidan siis elää yksin aika kauan:)
oli tiukka periaate eron jälken,että ainakin 6kk pitää seurustella ennen kun lapset tapaavat uuden miehen:)No kun nyisen tapasin,niin oltiin tunnettu 2viikkoa ja lapset tapasivat miehen:)
Nyt 5-vuotta suhdetta jatkunut..lapset olivat 2 ja 5-vuotiaat kun tavattiin.
1 ja 6. Tapasivat miehen noin kuukauden sisällä, yhteen muutettiin kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Ja ihan pian on kymmenen yhteistä vuotta takana. :)