Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millähän todennäköisyydellä sain SI tartunnan?

Vierailija
16.11.2009 |

Olin pari viikkoa äitini luona käymässä. Sillon äitini ja pikkuveljeni olivat ihan terveitä, ei oireita SI:stä. Mutta kun lähdin torstaina niin perjantaina oli äidilleni noussut kuume ja alkanut yskä ja pikkuveljelläni lauantaina. Muutkin oireet heillä täsmäävät sikainfluenssaan ja tk:ssa heille sanottiin, että luultavasti on SI. Miten todennäköistä on, että minä sain tuon tartunnan? Vielä ei ole ollut mitään muita oireita kun tosi paha päänsärky ja olo on todella väsynyt, mitään ei jaksa tehdä ja tuon lisäksi on kuvottavaa oloa ja pari kertaa olen oksentanut. Nämä oireet alkoi siis lauantaina, mutta voiko nämä sitten viitata sikainfluenssaan? Kuumetta ei ole.

Minulla on kyllä migreeni, mutta tämä päänsärky ei ole sellaista kun migreenissä ja muutkaan oireet ei täsmää migreenikohtaukseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuumeeton si = tauti ilman kuumetta. onnekas.. :)

Vierailija
2/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko SI siis oikeasti olla näin lievillä oireilla? Onko kellään kokemusta? En kehtais terveysasemallekaan tämän takia soittaa kun ei ole mitään oiretta, että uhkaisi henkeäni enkä myöskään kuulu riskiryhmään. Täällä jollain ollut SI ilman yskää ja kuumetta tai noilla oireilla joita minulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko SI siis oikeasti olla näin lievillä oireilla? Onko kellään kokemusta? En kehtais terveysasemallekaan tämän takia soittaa kun ei ole mitään oiretta, että uhkaisi henkeäni enkä myöskään kuulu riskiryhmään. Täällä jollain ollut SI ilman yskää ja kuumetta tai noilla oireilla joita minulla on?

Älä nyt herrajumala soita, niillä on siellä muutakin tekemistä nyt kuin ihmetellä sun vähäoireista flunssaa. Et millään saa selville onko se sikaa vai ei, joten siihen joudut tyytymään.