Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei ovulaatiota :(

Vierailija
15.11.2009 |

Masentaa, kun kroppa ei pelitä. Ehkäisyn lopetin elokuussa ja ei vieläkään mitään merkkiä oviksesta.

Yhdet menkat on saatu aikaan terojen avustuksella...

Plääh!

Onko mitään kotikonsteja avittamaan oviksen tuloa?

(Ja joku kuitenkin kysyy, niin kyllä olen tikuttanut ovista ja mitannut aamulämpöjaä)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siis lääkärillä noin kuukausi sitten jolloin sain tero-reseptin. Lääkäri ohjeisti vain syömään niitä 3 kk:n ajan ja vaikka samalla sitten tikuttamaan ovista, mutta ei maininnut enkä itse tajunnut kysyä, että mitäs jos sitä ovista ei ilmene...

Lääkäri myös ultrasi ja sanoi, että kaikki näyttäisi olevan ok, mutta jälkikäteen aloin vähän miettimään, kun kysyin vielä, että onhan kaikki ihan normaalin näköistä siellä ja sanoi, että on ja näytti ultralla mun munasarjaa ja muniksia siellä, että täällä näitä on odottelemassa, niin ne oli juuri sillain helminauhamaisesti rivissä, kuin mitä google löytää pco munasarjojen kuvia. :o

-ap-

Vierailija
2/14 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kesti 4 kk ennen kuin kuukautiset alkoivat yhdistelmäpillerien lopettamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain clomeilla.

No, enpä ainakaan tarvitse ehkäisyä...

Vierailija
4/14 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen sama tilanne kuin sulla ap. Eli lopetin ehkäisyn elokuussa ja menkkoja ei vaan näy. Ovista olen tikutellut parin ensimmäisen kuukauden aikana, mutta siihenkin meni maku, kun mitään ei näy. Nyt vaan odottelen. Ajattelin soittaa lähiaikoina lääkärille ja kysyä asiasta, koska minulla kierrot ovat ennen pillereitä olleet aina epäsäännölliset.

Ei se välttämättä ole sitä "kaikki tänne ja heti", kuten joku viitsi mainita, vaan epätietoisuus oman kropan toiminnasta on aika piinaavaa.

Vierailija
5/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta ovuloimatonta kiertoa pitää olla että saa clomit?

-ap-

Vierailija
6/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ovuloi ja haluat raskaaksi.

Ei siinä kuukausia tartte laskea, yksikin kierto kun et ovuloi pidentää odotusta. Ihan turhaa tollanen.

Mää menisin sinuna lääkäriin.

Vierailija
7/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi lasta mulla silti on ihan luomuna alkunsa saaneita :) Älä lannistu.

Vierailija
8/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain clomeilla.

No, enpä ainakaan tarvitse ehkäisyä...

Noin minäkin ajattelin kun kaksi lastamme saatiin akuun vain clomi-pregnyl-menogon -yhdistelmähoidolla. Lääkärikin erehtyi vitsailemaan, että "noh, eipä tartte teidän huolehtia tuosta ehkäisypuolesta, täällä kun on ihan kuollutta" (puhui siis ultratessaan munasarjojani).

Mutta haa, mun kroppa päätti herätä imetyksen aikana ja kakkosen imetyksen päättyessä tulinkin luomusti raskaaksi ja kappas, nyt lapsia on neljä!!! Kaksoset kun tulla pätkähti.

Että sinänsä huonosti päätelty tuo...

:o)

Vierailija
9/14 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tuijottavat valitettavan tiukasti kalenteria ja yritystä pitäisi olla vuosi takana ennenkuin aletaan tutkia. Toki jokin yksityinen gyne saattaa antaa clomireseptin ennen sitä mutta se on aikas vastuutonta. Kroppasi kun saattaa herätä mikä hetki hyvänsä ja sitten syöt clomeja turhaan => hyperin, limakalvon ohenemisen ja muiden komplikaatioiden riski on suuri!!!

Sinuna jatkaisin tikuttelua ja kysyisin vaikka kevään aikana kommenttia asiaan vihkiytyneeltä erikoislääkäriltä. Jos mitään ei tapahdu, voisit jo saadakin silloin apua.

T kuusi vuotta lapsettomuusrumbaa elänyt

Vierailija
10/14 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jomotellut vasemmanpuoleista munasarjaa ja tietysti toiveikkaana tein taas ovistestin, mutta taas vain haamu :/

Vierailija
11/14 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna elimistöllesi vuosi aikaa toipua. Vuoden päästä katot sitten missä mennään. On järjetöntä syödä liikaa hormooneja ja vastaavia ihan vaan varuilta. Ovulointi on paljon todennäköisempää kuin kokonaan ovuloimattomuus. Tottakai on naisia, jotka tarvitsevat apua raskauden alulle saattamiseen, jopa lääkäriltä, mutta ne ovat kuitenkin pieni vähemmistö. Ylivoimaisesti suurin osa tulee raskaaksi luomusti.

AP, unohda koko juttu ja anna ajan kulua. Pane, kun panettaa.

Vierailija
12/14 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lasten saaminen voi kestää ihan normaalitapauksessakin. Niin tyypillistä mulle kaikki, nyt heti, olen sen ansainnut- nykyarvomaailmaa. Valitettavasti.

Jos et ovuloi ja haluat raskaaksi. Ei siinä kuukausia tartte laskea, yksikin kierto kun et ovuloi pidentää odotusta. Ihan turhaa tollanen. Mää menisin sinuna lääkäriin.

Vierailija
13/14 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni saanut apua samaan ongelmaan.

Vierailija
14/14 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan kyllä halua mitään vuotta alkaa odotella. Menee ihan hukkaan kuukausia, jos syy on niin selkeä ja siihen olisi mahdollista saada jotain apuja.

Nyt on ehkä pieniä toiveita, että ovis olisi tapahtunut. Lähiaikoina se selviää.

-ap-