Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄÄLLÄ 40v. naiset jotka yrittävät tulla raskaaksi !

15.11.2009 |

Hei Kaikki yrittäjät ja muut!

Ajattelin tulla tännepuolelle vaihteeksi. Olen kirjoitellut lapsettomuus ´osastolla`mutta siellä tuntuu olevan pääasiassa nuorempia ihmisiä.

Onko täällä 40v. jotka tullut raskaaksi vaikka erittyy jo vaihdevuosihormonia. Näin minulla. Tämän vuoksi aloitettu hoidot. Inseminaatio tehty 10 päivää sitten. Parin päivän kuluttua saan tietää olenko raskaana. Jännää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi, kun "vaihdevuosihormoni" oli jo lähellä rajaa. Olin 42, kun todettiin, että minua eivät hoidot enää auta (munasoluja saatiin 1 -2 ja nekin huonolaatuisia). Mutta vuosi siitä ja pikkukakkonen ilmoitti tulostaan!

Esikoinen sai alkunsa IVF:llä ja hormoni oli silloinkin jo kohoamaan päin. IVF-hoidoissa käytettiin sellaista lääkettä (Menogon tms), joka sopi hyvin iäkkäämmille.

Miten sinulle kävi? Toivottavasti tuli plussa!

Vierailija
2/10 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sandra ja muut,

Negatiivinen tuli. En ole raskaana =( Huomenna taas lääkäriin, tässä kuussa tehdään vielä IVF. Lääkäri on väläytellyt myös vaihtoehdoksi lahja munasolua. Aika ironista kun olen itse luovuttanut kerran munasoluja vuosia vuosia sitten ja nyt voi olla että tarvitsenkin niitä lahjoja itse. Näin se elämä yllättää.

Mutta nyt olen ajatellut yrittää omilla muniksilla ensi vuoden. Olen luonteeltani optimisti joka tietenkin aina tippuu kovaa ja korkealta kun on niin paljon kuvitelmia.

Kiitos Sandra 64 omista kokemuksista. Se toi uskoa ettei peli ole vielä pelattu. Minullakin oli viimekierrossa 1-2 munasolua. 1kpl. 19mm joka on ok kokoinen ja 13mm joka menettelee.

Nostan leuan pystyyn ja menen tuulessa kohti uusia hoitoja hymyssäsuin. Ainakin yritän.

Aurinkoista viikkoa kaikille naisille!

Tuut 68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IVF siirrettiin tammikuulle. Edellinen inseminaatio ei tuottanut tulosta. Ensiviikolla selviää montako munasolua olisi tulossa. Odotan ultraa todella paljon.

Vierailija
4/10 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä onnea. Raskaana !!!

Vierailija
5/10 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla onnistuneista hoidoista. Meillä on viikon päästä aika lääkärille, jolloin tehdään hoitosuunnitelma. Ilmeisesti huhtikuulla tehdään ensimmäinen ivf. Ikää mulla on 43v.

Peukutukset, että kaikki etenee hyvin =)

Vierailija
6/10 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona positiivinen tulos :-) Tätä on odotettu pitkään. Vuosi sitten haimme mieheni kanssa apua ja nyt kaikki oli kohdallaan! Ikää 40 v.

Vierailija
7/10 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausiin en tullut raskaaksi endometrioosin myötä. Endo leikattiin ja siitä noin vajaan vuoden kuluttua minulle tehtiin inseminaatio, jonka myötä tulin heti raskaaksi. Ensimmäinen lapsemme syntyi marraskuussa 2010 42 vuotta täytettyäni.

Vierailija
8/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 2,5 v ja toinen hiukan alle vuoden. Minä täytän kohta 41 v. Lapset on ihan luomumenetelmällä tehtyjä. Nyt vähän jännätään, oisko käynyt "vahinko". Kolmannesta lapsesta on kyllä puhuttu, paljonkin, mutta mitään päätöstä asiasta ei ollut. Mut sitten vähän, öh, lipsahti. Kattellaan kuin kävi :D .

Vierailija
9/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 2,5 v ja toinen hiukan alle vuoden. Minä täytän kohta 41 v. Lapset on ihan luomumenetelmällä tehtyjä. Nyt vähän jännätään, oisko käynyt "vahinko". Kolmannesta lapsesta on kyllä puhuttu, paljonkin, mutta mitään päätöstä asiasta ei ollut. Mut sitten vähän, öh, lipsahti. Kattellaan kuin kävi :D .

Suunniteltu tätä ei oltu, eilen tein testin ja nyt asiaa sulatellaan. Lapset 5v ja 10v.

Mutta kaipa sitä taas jaksaa aloittaa alusta...

Vierailija
10/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemus v 2010 syntyi poika joulukuussa ja olin 43 v ja normaalisti meni kaikki eli hyvin mahdollista vielä tässäkin iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi