Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia syitä olet kuullut imetyksen lopettamiselle?

Vierailija
14.11.2009 |

Mä olen kuullut useimmiten että

"Maito ei riitä."

mieleen on jäänyt:

"En kestä imetyksen sitovuutta. En jaksa olla aina tavoitettavissa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman alkoholistiäitini kertomaa miksi imetti vain kuukauden. Kai se nyt muuttuu juustoksi jos häipyy välillä päiväkausiksi pois kotoa vauvan luota juopottelemaan..

Vierailija
2/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat oli yksi syy, mulla varsinkin oli se syy. Heti, jos vielä imetin siinä vaiheessa, kun vauvalle puhkesi ylähampaat, oli imetys järsimistä ja tuskaa, joten oli helpompi lopettaa. Tosin ikääkin oli siinä vaiheessa jo 7-10kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yöllä sitten monta kertaa, mulle riitti. ikää oli 6,5 kk.

Vierailija
4/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerran annoin korviketta (en enää muista mikä oli syynä) ja huomasin, miten helppoa se oli. Päätin sitten lopettaa imetyksen kokonaan, koska siihen kului aina aikaa liikaa."

Vierailija
5/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullosta niin että vauva istui auton kaukalossa ...

Vierailija
6/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä jo riitä tätä lajia.

Vierailija
7/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maito ei ikinä noussut. Treenasin 1,5 kk ja tuli tänä aikana kun pumpulla kokeilin n teelusikan murto-osa.

Tässä vaiheessa annoin periksi.

Vierailija
8/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu lopetti imetyksen parin viikon jälkeen kun ei jaksanut imettää öisin. Alkoi antaa sitten alle kk ikäiselle viljavellejä parempien yöunien toivossa. Nyt tenava on 3v ja kärsii useista pahoista ruoka-aineallergioista ja suolisto-ongelmista.

Vierailija
9/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vauva ei suostunut juomaan muuta kuin tuttipullosta. (Lopetin imetyksen, kun vauva oli 2,5 kk. En jaksanut tapella.)

2. Olen jo imettänyt ihan tarpeeksi kauan. (Vauva 6 kk)

Kolmas vauva ( 4kk) on tissiaddikti eikä juo tuttipullosta. Jos vaihotehtoina olisi tuttipullo tai imetys, siirtyisin tuttipulloon, kun vauva on 6 kk.

Vierailija
10/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään jaksaa muiden selitykset kiinnostaa?

Vierailija
11/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu lopetti imetyksen parin viikon jälkeen kun ei jaksanut imettää öisin. Alkoi antaa sitten alle kk ikäiselle viljavellejä parempien yöunien toivossa. Nyt tenava on 3v ja kärsii useista pahoista ruoka-aineallergioista ja suolisto-ongelmista.

Vierailija
12/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittänytkään syyksi imetyksen lopettamista vaan niitä vellejä, kuten oli lääkärinkin epäilys.

Vierailija
13/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan keneltäkään asiaa tiedustellut enkä edes ole niin kovin kiinnostunut aiheesta. Kyseessä on herkkä ja intiimi asia joka kuuluu minulle yhtä vähän kuin naapurin Tertun peräpukamat.

Vierailija
14/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmannen kanssa on, että tämä äiti lähtee risteilylle :-) vauva on kymmenen kuukautta ja nyt saa riittää!!

Vierailija
15/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aikoo lopettaa imettämisen, koska ei kestä jatkuvia rintatulehduksia. En ihmettele yhtään, itsellä on ollut 3 kpl rintatulehduksia ja olo ollut joka kerta ihan karmea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä