Kummalle miehesi hankkii hienommat lahjat, sinulle vai äidilleen?
Kommentit (30)
äidilleen ei osta lahjoja. Auttelee hommissa vähän "lahjaksi".
äidillensä ei ostaisi ikinä mitään ellen minä kehottaisi.
kun se iti on kuollut, niin kait mä saan sitten sen vähän mitä saan...taitaa ostaa sielunkumppanilleen lahjat(kin)..l
mieheni äiti on kuollut mieheni ollessa 16v.. joten kaikilla ei siis ole äitiä tai anoppia.. mietipä sitä kun näitä aloituksia teet!
Hänen äidilleen hankitaan lahjat yhdessä.
Minä valitsen yleensä anopin lahjat.
koska äidilleen ei osta koskaan mitään, ja minä saan kuitenkin aina halvan suklaarasian.
ja yritän hankkia kivaa ja mieluista
mieheni äiti on kuollut mieheni ollessa 16v.. joten kaikilla ei siis ole äitiä tai anoppia.. mietipä sitä kun näitä aloituksia teet!
mutta silti soitan sulle viulua
mutta mun lahjoihini käyttää enemmän vaivaa. Minut se sentään tuntee ja osaa jollain lailla arvata minkätyyppisistä saattaisin ilostua, kun taas äitinsä kanssa sillä on puhdas velvollisuussuhde. Lahjojen hintaa en tiedä, mutta ne ovat ihan hakuammuntaa.
mutta silti pidän tätä ihan normaalina av-aloituksena. Ei kai nyt voi kukaan lähteä siitä että jos ja kun JOKU on äiditön tai anopiton niin kukaan ei saisi kysyä mitään äideistä tai anopeista?
Mietittyäni tulin siihen tulokseen, että kuolleille äideille ei juurikaan ostella lahjoja. Olenko edes lähellä oikeaa vastausta? -ap
Äidilleen ostaa jotain mitä olemme miettineet yhdessä.
synttärinä minulle, ei muista äitinsä synttäripäivää, äitienpäivänä ei minua tarvitse muistaakaan koska en ole hänen äitinsä :D
Kerrankin olin synnyttänyt viikko ennen joulua. Toi kukkia sairaalaan. Ei antanut jouluna mitään.
Äidilleen antoi lahjakortin kylpylään, koska oli lapsia vahtinut paljon kuluneen vuoden aikana -itse olin ollut kyseisen vuoden kotona.. :)
Anoppi saa lahjan vain jouluna, ja silloinkin yleensä minun valitsemanani. Syntymäpäivänä ja äitienpäivänä miehellä ei ole tapana ostaa äidilleen mitään, minulle kyllä...
Miehen ihana äiti saa lahjat, koska minä huolehdin että muistamme häntä.
samoin isänsä ostaa vaimolleen ne kalleimmat lahjat.