miehen kaulakoru APUJA
olen ostamassa miehelleni lahjaksi tuollaista panssari kaulaketjua. mietityttää, että minkä pituinen on hyvä? tämä ei ole mikään halpa ostos, joten olisi kiva jos ostaisi heti oikean pituisen. miehellä ei muita kaulakoruja, joista voisin mitata. enkä halua paljastaa lahja ideaa hänelle mittailemalla kaulaa..
olen katsonut 51cm pitkää ketjua. onkohan se liian vähän? olen miettinyt jo vaikka miten pitkään, pää hajoaa..
Kommentit (8)
jossa 45cm ketju. Ekaksi otin siihen pidemmän ketjun, kun liikkeessä suosittelivat. Mies kävi sen myöhemmin vaihtamassa liikkeessä tuohon alkuperäiseen 45cm, kun tykkäsi että se on parempi. Tuon vaihtomahdollisuuden olin ostovaiheessa sopinut.
sellaset keski-ikäset ukot, jotka ajelee vanhalla mersulla ja viettää lomat espanjassa. Niillä on kauluspaita, mistä ylimmät napit auki että se panssariketju ja rintakarvat reuhottaa, ja päällä vielä sellanen viininpunanen silkkipusakka missä on vetskari ja resorit helmassa, hihoissa ja kauluksessa. Tukka otsalta kammattu elvistyyliin.
Ja kantasormuksia oltava sormessa. Ne seuraavaks sitte lahjaks!!
Miehekkäinkin mies muuttuu lällyksi kaula- ja ranneketjujen myötä. Hyi.
Paitsi tietenkin, jos toivot, että miehesi ei kiinnosta muita naisia....
Paitsi: kaikki me muut tietäisimme, että miehesi olisi erittäin helposti vietävissä, sillä jos hän todellakin alkaa käyttää koruaan, me näemme siitä, että hän ei uskalla sanoa sinulle omaa mielipidettään asiasta ja samalla tiedämme, ettei hän uskalla saatika osaa sanoa "EI" meidän muiden lähentely-yrityksille.
Joten - osta vain se koru - saat miehestäsi naurettavan näköisen ja marionettina muiden naisten vietävän pellen.
..itse ostin kans 5 vuotis lahjaksi kaulakorun, laatta missä liskon kuva reikänä (olipa selkeesti ilmastu). Myös kaiversin miehen nimen ja päivämäärän sekä "rakastan ikuisesti". 45cm oli se alkuperänen ja otin myös 55cm ja se on sopivan pituinen.
kokoiselle miehelle myyn 50cm ketjun. Jos on rotevampi niin 55cm/60cm. Toki ketjun leveys vaikuttaa myös asiaan.
t. korumyyjä
Tuovat mieleen just tuollaisen keski-ikäisen äijän, jolla pari ylimmäistä paidannappia auki ja rintakarvat rehottavat ja kantasormuksia sormet täynnä. Mä ostin miehelleni 10v. hääpäivälahjaksi Kalevalan ratsumies-korun mustalla nahkaremmillä ja on kyllä kiva, mieskin tykkäsi...on käyttänyt korua siitä lähtien :-) Tietty miehiä on erilaisia joten kaikille ei käy sama koru. Mut nuorekkaalle ja urheilulliselle tuo ratsumies on tyylikäs.
Ei se voi kuitenkaan kovin pahasti pieleen mennä ja jos on väärän kokoinen pahasti niin sitä voi käydä muokkauttamassa!