Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikainfluenssaan sairastunut voi levittää virusta jopa viikon verran oireiden katoamisen jälkeen

Vierailija
14.11.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapset pois päiväkodista viikoksi sairauden paranemisen jälkeen!

Vierailija
2/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje on yksi kuumeeton päivä ja poireiden lievittyminen nin, että lapsi jaksaa hoidossa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt puhunut mistään lääkäreistä enkä sairaslomista vaan ihan vain siitä kylmästä tosiasiasta että sikainfluenssa tarttuu vielä paranemisen jälkeen. Se on teidän moraalinne varassa mitä tuolla tiedolla teette.

ap

Vierailija
4/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt puhunut mistään lääkäreistä enkä sairaslomista vaan ihan vain siitä kylmästä tosiasiasta että sikainfluenssa tarttuu vielä paranemisen jälkeen. Se on teidän moraalinne varassa mitä tuolla tiedolla teette.

ap

Toki voin pitää huolen siitä, etten yski tai että käytän käsidesiä ja pesen käsiäni huolellisesti ja usein. Samon voi tehdä jokainen muukin, pitää huolen omasta käsihygieniasta ja siitä, liikkuuko suurissa ihmisjoukoissa. Eli jos pelottaa olla mun lähellä vaikka olen jo terve, ihan vapaasti saa mennä kotiinsa pelkäämään.

Vierailija
5/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan lääkärin moraalin varassa, pakottaako hän ihmiset töihin muita tartuttamaan.

Se on teidän moraalinne varassa mitä tuolla tiedolla teette.

ap

Vierailija
6/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ohjeessa että pitää olla kaksi kuumeetonta päivää, ennen kuin palataan töihin tai kouluun. Onhan nyt taudinkuvaan kuulunutkin, että yksi päivä on ollut 'hyvä' ja seuraavana kahta kauheampi tauti. Parempi vara kuin vahinko.

Vierailija
7/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muulloin influenssa, flunssat tartuttaa kun kroppa tappelee tautia vastaan (räkä valuu ja kuume puskee tautia pois).

Jos keho ei enää taistele pöpö vastaan, niin silloin on jo parantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi