Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neocatelle allerginen?

Vierailija
14.11.2009 |

voiko neocate advancelle olla allerginen? en oikein muuta syytä enää löydä lapsen ruokavaliosta. lääkäri vaan sitä mieltä, että ei sille oikein "voi" olla allerginen.. jos teille ei ole se sopinut, niin mitä oireita tullu ja kuinka pian?

meille ei sopinu myöskään almiron, onko enää muita vaihtoehtoja?

maito ja soija-allergia on, lisäksi taitaa olla myös kotimaiset viljat..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja almiron ei sopinut. Meillä kyllä neocate sopii, mutta sen lisäksi sitten 9 muuta ruoka-ainetta mistä pitäisi ruuat tehdä, kaikelle muulle oireillaan. 1v2kk ikää pojalla ja ois jo kiva päästä laajentamaan ruokavaliota.

Olen kyllä kuullut että neocatelle voi olla allerginen, sitten ei enää vaihtoehtoja ole muuta kuin kalkkitabletit ja vesi. Niiden lisäksi riisimaito jos riisi käy, ja jos viljat sattuu käymään niin kauramaito, kunhan iän puolesta sopivat vaan.

Vierailija
2/4 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aikoinaan lapsi oireili Neocatelle (ei advance) viikon, taisi olla toista viikkoa. Mutta hänen suolisto sitten tottui siihen. Mutta kyllä tosiaan on mahdollista olla ihan allerginenkin. Onko muut korvikemaidot kokeiltu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan liittyä yahoon allergialistalle. Siellä on tarjolla todella paljon tietoa, reseptejä, vinkkejä ja vertaistukea.

t. kolmen allergisen äiti

Vierailija
4/4 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille jotka näitä viestejä lukee myöhemmin tieodoksi minkä itse juuri itse sain tietää, että neocate sisältää maissia eli gluukosiirappia joka on siis maissista.. ja ainakaan allergiselle/moniallergiselle lapselle maissia ei suositella. Ihme jos lapsi oireilee... mutta mistä tavallinen tallari tietää, että glukoosisiirappi on maissia jossei purkissa lue.. perkale! ja vaihdettiin profylac...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme