Mies ei ole vieläkään kotona!
Lähti illalla veljeni tupareihin, ei ole kotiin näkynyt. Soitti yöllä veljeni kännykästä hävittäneensä kännykkänsä ja menneensä sen takia yöksi veljelleni..
Raivostuttaa aivan käsittämättömän paljon, mitähän tuollaisen helvetin vastuuttoman idiootin kanssa tekisi.. Onkohan edes oikeasti veljeni luona?! :O
Kommentit (13)
Uskoisin kyllä veljeni kertovan totuuden, mutta silti raivostuttaa niin uskomattoman paljon.. Minulla on muutakin tekemistä la-aamuksi kuin metsästää miestäni.. Pitäis ehtiä luennolle, mut jää varmaan väliin, kun miehen piti hoitaa lapsia luennon ajan.. Että silleen!! ap
, mummille tms hoitoon ja mee itse sinne luennolla ja anna miehes etsii välillä sua/teitä
soitat että voiko tuoda ku miestä ei kuulu kotiin
samalla näät sitten että onko miehes siellä
katsot tuleeko vipinää tai estelyjä että älä tuu käymää.. .
yöksi
eikait sen takia nyt veljelle tartte mennä kun känny häviää?? :D
soita veljelles ku miehes kerran siellä on!
ja veisin ne lapset sinne veljen luokse..siinä sit näkis, mikä on homman nimi.
vaan mene sinne. Koputat oveen ja sit ku tulee veljes avaa niin kävelet lasten kans sisään ja sano et toit nyt nämä lapset miehelles ku lupas katsoo sen aikaa ku sulla se luento.
Näet sitten onko siellä miehesi vai ei.
Mitä sitä veljelle nyt soittelemaan. Itse ainakin menisin vaan paikanpäälle kerta kuitenki oma veli kyseessä :)
Sain anopin tulemaan lapsia hoitaa.. Ja lähen käymään veljeni luona.. Jollei ole siellä, niin olkoon missä on. ap
kerro ap miten meni jos ehdit tänään takaisin!
mikset ollut veljesi tupareissa itse??