Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti tänään, että hänen puolestaan voitaisiin

Vierailija
13.11.2009 |

yrittää yksi lapsi lisää. Jo kolmannen lapsen mies sai ylipuhuttua ja onhan aivan ihana taapero. Mutta neljäs? Olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että kolme on hyvä. Olin kyllä aikaisemmin, että kaksi on hyvä lapsiluku meille. Miten te, joilla neljä lasta, tuntuuko ihan suurperheeltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta on se ihanaakin. Itse olen seitsemän lapsisesta perheestä ja mieheni neljä lapsisesta. Nyt meillä 4 lasta. Välillä olen ihan puhki ja tunnen oloni riittämättömäksi, kun vanhin 12v ja nuorin 3kk ja jokaisella omat juttunsa ja äitiä tarvitaan murkkuiän ongelmista, vaipanvaihtoon ja kaikkea siltä väliltä, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Jokainen antaa joka päivälle uusia ilon aiheita. Mutta nyt saa kyllä lapsiluku olla täysi...tai no, ei koskaan voi sanoa ei koskaan :)

Vierailija
2/4 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös IHAN VARMA, että meidän lapsiluku on 2. :)

Mies puhui aina kolmannesta, että kyllä me vielä 1 tehdään ym.

Nyt odotan, kohta syntyväksi kolmosta, ja kaikki ollaan ihan innoissamme, tämä on koko perheen odotus!! :)

Mies tossa yksi pvä sano, että eiköhän se nelonenkin sitten joskus tule! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa miehen pään puhuin ympäri, se lienee tavallisempaa niin. Mutta loppujen lopuksi ei eroa kolmella tai neljällä lapsella ole kuin se että autoon tarvitaan lisää penkkejä. Elämää on, ja se on ihanaa! Tämä on ihan loistava paketti, enkä lue itseäni suurperheen äidiksi, vaan ison perheen äidiksi :) Ylpeä siitä että olen uskaltanut tehdä tämän ratkaisun!

Vierailija
4/4 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska ne on "kahdessa sarjassa" ei tunnu sillä lailla "suur"perheeltä. Tää on ihanaa!!!!!!

Ja autokaan ei ole ongelma, koska niin harvoin enää vanhemmat lapset lähtee mukaan johonkin kylä/kauppareissulle, että ei oo ongelmaa jättää 1-2 vanhinta lasta kotiin

Joskus jós kaikkien pakko mennä johonkin, niin otetaan taksi, yksi menee bussilla, tai mies ajaa kaksi reissua ja hakee porukan osin jos lyhyt matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän