Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pankkiasiassa :/

Vierailija
04.12.2009 |

Jos on tili tapiola pankissa niin jos sieltä laittaa maksun/rahaa siirtoon niin mihin pankkiin siirtyy heti näkymään?

Op, Nordea, Aktia, Säästöpankki ?

Vai kestääkö kaikkiin siirtyä sen 1 tai 2 päivää?

Olisin onnellinen jos joku osaisi vastata.

Pitäisi siirtää ystävälle rahaa lainaksi ja nyt pähkätään onnistuuko nettipankin kautta vai joudunko lähtemään itse pankkiin asti viemään..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kestää sen pari päivää. Tapiola-pankin tililtä kun siirrät Tapiolan tilille, se näkyy sitten heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainoa tapa saada ne varmuudella perille on mennä Tapiolan konttoriin ja maksaa ne suoraan tilille.

Vierailija
4/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinkaan mene..

Esim jos aktiasta siirtää säästöpankkiin niin näkyy kyllä heti siirto.

Ja nordeaankin näkyy heti jostain toisesta, en vain nyt muista mistä.

Vierailija
5/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole tapiolassa tiliä..ja kokemusta esim vaikka myytyään jotain tai jos joku sinulle maksanut :)

Vierailija
6/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainoa tapa saada ne varmuudella perille on mennä Tapiolan konttoriin ja maksaa ne suoraan tilille.

Vierailija
7/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pankissa sun oma tili on?

Minkä pankin tilille pitäs saada rahaa?

Vierailija
8/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tili tapiolassa josta olen rahaa hälle lainaamassa.

Ja miksi en itse tiedä noita asioita, on siksi, kun tämä minun säästötili ja en käytä sitä muuhuin kuin säästämiseen. Ja nyt lainaisin hälle sieltä rahaa.

Ja hällä näissä "normi" pankeissa tilit.

Itselläni on myös op:ssa mutta ei sen verran siellä rahaa mitä olen lainaamassa.

Vierailija
9/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tili tapiolassa josta olen rahaa hälle lainaamassa. Ja miksi en itse tiedä noita asioita, on siksi, kun tämä minun säästötili ja en käytä sitä muuhuin kuin säästämiseen. Ja nyt lainaisin hälle sieltä rahaa. Ja hällä näissä "normi" pankeissa tilit. Itselläni on myös op:ssa mutta ei sen verran siellä rahaa mitä olen lainaamassa.

Ongelma on siinä, että Tapiolasta ei voi nostaa rahaa ja viedä sitä toiselle tilille. Kysy suoraan Tapiolasta jos ne vaikka tietäs mihin pankkiin menee nopeiten. En tiedä kirjoittaako Tapiola shekkejä, mutta rahaa sielttä ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi