Huomaa mitä tämä jumalaton aika on saanut aikaan.
Ihmiset on hysteerisenä pelosta taudin takia, jossa kuitenkin on aika pieni riski.
Elämä on epävarmaa, elämä on riski, milloin tahansa voit kuolla, ennen vanhaan ihmiset tajusi tämän, mutta nykyään eletään laput silmillä ja kuvitellaan, että ollaan jotain kuolemattomia.
Päivämme ovat määrätyt ja kaikki on Herran kädessä.
Luota Herraan, niin saat turvan. Herra on kallio, joka kestää kaikki myrskyt, epätoivot ja itkut. Hän ei horju.
Psalmi 91
Se, joka asuu Korkeimman suojassa
ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa,
sanoo näin: "Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan."
Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta
ja pahan sanan vallasta.
Hän levittää siipensä yllesi,
ja sinä olet turvassa niiden alla.
Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi.
Et pelkää yön kauhuja
etkä päivällä lentävää nuolta,
et ruttoa, joka liikkuu pimeässä,
et tautia, joka riehuu keskellä päivää.
Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä
ja ympäriltäsi kymmenentuhatta,
sinä säästyt.
Saat omin silmin nähdä,
miten kosto kohtaa jumalattomia.
Sinun turvanasi on Herra,
sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
Onnettomuus ei sinuun iske,
mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
Hän antaa enkeleilleen käskyn
varjella sinua, missä ikinä kuljet,
ja he kantavat sinua käsillään,
ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.
Herra sanoo:
"Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun.
Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.
Kun hän huutaa minua, minä vastaan.
Minä olen hänen tukenaan ahdingossa,
pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.
Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."
Ja tämä psalmi ei tarkoita, että ihmisen ruumis olisi turvassa taudeilta ja kuolemalta, vaan ihmisen henki on turvassa, koska se on ankkuroitu Jumalaan.
Me olemme henki, sielu ja ruumis.
Jeesus sanoo: ”Minä jätän teille rauhan, oman rauhani minä jätän teille. En sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat älkääkä vaipuko epätoivoon.” Joh. 14:27
Tämä maailma ei tule koskaan tarjoamaan teille rauhaa, mutta Jeesus tarjoaa teille mielenrauhan ja levon myrskynkin keskellä.
"Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne."
Matt. 11:28-29
Kommentit (37)
Ihmiset taas ovat kuin ruoho.
"Ihmisen elinaika on niin kuin ruohon: kuin kedon kukka hän kukoistaa, ja kun tuuli käy yli, ei häntä enää ole eikä hänen asuinsijansa häntä tunne.
Mutta Herran armo pysyy ajasta aikaan, se on ikuinen niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä. Polvesta polveen ulottuu hänen uskollisuutensa kaikkiin, jotka pysyvät hänen liitossaan, muistavat hänen käskynsä ja elävät niiden mukaan."
Ps. 103:15-18
http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays…
teillä kun kulkutauteja lähettää!
Muuten, ihan vaan se että BB on olemassa on minulle riittävä todiste siitä että jumala on hölynpölyä...
Pistävät ihmiset miettimään kaiken synnin keskellä kuka on tärkein. Jumalahan on törkein.
Jumala ei, ap, tykkää tuollaisesta saarnaamisesta. Ihmiset tarvitsevat lempeyttä ja voimia. Tuo on vanhakantaista saarnaa. Oikeesti, vaihda tyyliä.
Jumalahan on törkein.
törkeää oletetulta Jumalalta tappaa 2-vuotias sikaflunssaan :(
"päiviemme määrän" ratkaisevat geenit, elintavat ja sattuma.
vaan syvenee joka sukupolvessa ;-)
yksi sattuma!
...Sattui sitä tietä eräs pappi kulkemaan...
Ihmiset on helppo saada uskomaan johonkin.Minäkin uskoin monta vuotta. Mutta kuoleman jälkeen ei kukaan pääse mihinkään. Sydän lakkaa lyömästä ja ruumis mätänee.Eihän eläimetkään usko mihinkään jeesuksiin ym. Nekin elää hetken täällä ja kuolee pois.Itse olen kokenut elämässä paljon todella pahaa. En usko että kuoleman jälkeen on mitään taivasta tai helvettiä.Kaikki on tässä ja nyt.Taudit tappaa ihmisiä kokoajan ympäri maailmaa, riippumatta siitä uskooko jumalaan vai ei. Samaten uskovat ihmisetkin tappavat toisia ihmisiä yhtälailla kuin ei uskovat.
Jumala ei, ap, tykkää tuollaisesta saarnaamisesta. Ihmiset tarvitsevat lempeyttä ja voimia. Tuo on vanhakantaista saarnaa. Oikeesti, vaihda tyyliä.
En ostaisi. Kannattaa ap muuttaa markkinointi tyyliä tuo on ärsyttävää ja teet Jumalallesi karhunpalveluksen. Käännytät porukkaa Saatanan leipiin.
teillä kun kulkutauteja lähettää!
Muuten, ihan vaan se että BB on olemassa on minulle riittävä todiste siitä että jumala on hölynpölyä...
ja piittaamattomuudellaan Jumalasta ja Jumalan sanasta.
Kuinka moni täälläkin on noussut Jumalaa vastaan, aika moni.
Turha ihmisen on jupista ja kapinoida Jumalaa vastaan, kaikki on Jumalan kädessä ja elinpäivämme ovat määrätyt jo etukäteen. Jumala antaa auringon paistaa niin hyville kuin pahiolle, vasta aikojen lopussa hyvä vilja erotetaan rikkaviljasta.
Matt.13:24.30
Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?' Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin. Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"
Tämä maailma on täynnä lustetta ja rikkaruohoa.
Kuka käskee katsomaan BBtä, Jumala käskee pitämään sydämensä puhtaana ja olemaan menemättä mukaan maailman henkeen, koska tämä maailma on sielunvihollisen käsissä ja ihminen ei voi palvella kahta herraa samaan aikaan.
Jumala ei tykkää kun lintsaat raamatulta.
Ihmiset itse tilaavat ahdinkoa, onnettomuuksia ja vaikeuksia ylpeydellään.
ja piittaamattomuudellaan Jumalasta ja Jumalan sanasta.Kuinka moni täälläkin on noussut Jumalaa vastaan, aika moni.
En ostaisi. Kannattaa ap muuttaa markkinointi tyyliä tuo on ärsyttävää ja teet Jumalallesi karhunpalveluksen. Käännytät porukkaa Saatanan leipiin.
Tässä vastaus:
"Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."
Johannes 15:17-27
Sinulla on tasan vain kaksi vaihtoehota, hukkua tai pelastua.
Ei ole mitään välimuotoja, vaikka kuinka toivoisit, että olisi.
Synti on aina kapinaa Jumalaa vastaan, koko ihmiskunta on kapinassa Jumalaa vastaan, mutta Jeesus sovitti ristillä koko ihmiskunnan synnit ja Jeesuksen Kristuksen sovitustyö on ainoa tie ihmiselle takaisin Jumalan yhteyteen, ei ole muuta tietä.
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet." Johannes 14: 6-7
Moni on kääntynyt hädissään Jumalan puoleen ja tehnyt sopimuksen taivaspaikasta.
Enemmän hyötyä sikainfluenssasta on ollut Jeesukselle kuin haittaa.