Lähetän joka ikisen joulukortin, jossa lapsen valokuva,
takaisin lähettäjälle seuraavan viestin kera:
En kaipaa lastesi kuvia.
Kommentit (7)
myös muut joulukortit takaisin lähettäjälle esim seuraavan viestin kera: En kaipaa tonttujen kuvia?
Seuraavama jouluna pääset jo paljon helpommalla. Ei välttämättä tule enää kortteja näiltä ihmisiltä joille palautat kortin.
Jos kyse esim. lapsettomuudesta ja kortit loukkaa noin kovin on syytä varmaan kääntyä ammattiauttajan puoleen eikä käydä muiden ihmisten normaalien hyvien tapojen kimppuun.
Terveisin entinen lapseton joka on lähettänyt lapsistaan otettuja kuvia joulukortteina mutta ei sellaisille joita on voinut olettaa tahattomasti lapsettomiksi. He ovat saaneet tavalliset kaupan kortit.
Itse ilahduin ennen omia lapsi ja nytkin erityisen paljon itse tehdyistä lasten kuvia sisältävistä korteista. Yhdeltä tietyltä perheeltä odotan niitä aina erityisen innokkaasti kun ei pitkän etäisyyden vuoksi nähdä usein ja heidän kortit ovat todella hienoja ja usein kuva koko perheestä.
myös muut joulukortit takaisin lähettäjälle esim seuraavan viestin kera: En kaipaa tonttujen kuvia?
otan mieluummin kortin, jossa vaikka täysin tuntematonkin söpö lapsi, kuin joku lyhytkasvuinen, parrakas punamyssyinen keski-ikäistyvä mielikuvitusolento.
:D
MIKSI ihmiset eivät osaa olla kiitollisia siitä mitä saavat?
Jos joku pitää sinusta edes sen pienen verran,että vaivaantuu laittaan sun osoitteen kuoreen/korttiin niin ole hyvä ihminen tyytyväinen.
On ihmisiä joille se,että kaupan kassa sanoo hei pelastaa päivän,onhan se toinen sentään elävä ihminen.
Jos tällainen ihminen saa postikortin,se vaalii sitä niin,ettei sitä voi uskoa...
Ja peräti lapsen itse kirjoittama?!!!
ensi vuonna saat paljon vähemmän kortteja
takaisin lähettäjälle seuraavan viestin kera:
En kaipaa lastesi kuvia.
Se olisikin hassua :D