Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuinka nopeasti raskaaksi 30-vuotiaana?

Vierailija
13.11.2009 |

Itse olen nyt 30 ja lasta yritetty puoli vuotta. Harmittaa kun ei tiedä kauanko tässä vielä menee. Siispä nyt galluppia. Vastatkaahan kaikki. Tuntuu, että näihin vastaa aina ne, joilla tärppää heti tai ne joilla on mennyt vuosia.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tärppäsi ekasta kierrosta. Ei varsinaisesti yritetty, jätin vaan pillerit pois ja häämatkalla kun oltiin, taisi seksiäkin olla tavallista useamman.

Vierailija
22/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tärppää. Lääkäri sanoi, että tässä iässä voi helposti yrittää kaksi vuotta, jos ei ole ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskauden keskenmeno oli seitsemännellä yrityskuukaudella. Olin 31v. ja nyt jälkeenpäin tuntuu uskomattomalta, mutta olin todellakin aivan epätoivoinen ja varma, etten koskaan tule raskaaksi. Nyt olen väsynyt mutta onnellinen 3kk pojan äiti.

Vierailija
24/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 30 ja lasta yritetty puoli vuotta. Harmittaa kun ei tiedä kauanko tässä vielä menee. Siispä nyt galluppia. Vastatkaahan kaikki. Tuntuu, että näihin vastaa aina ne, joilla tärppää heti tai ne joilla on mennyt vuosia.

Vierailija
25/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 31 v. kun raskaus alkoi. Esikoisen kanssa 27 v. iässä tulin raskaaksi ekasta kierrosta, ehkä siksi toisella kertaa alkoi jo ihmetyttää...

Vierailija
26/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaana ekasta kierrosta --> keskenmeno ja 4. kierrosta

--> onnistunut raskaus.

Vierailija
27/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ovulaatiotestillä ajoitettu yritys todnäk päättyi hyvin varhaiseen keskenmenoon.

Toka tärppäsi, nyt kasvatellaan masua :).

Vierailija
28/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kierrosta tärppäsi, mutta meni kesken. Keskenmenon jälkeen tärppäs taas ekasta kierrosta. Nyt jännätään jatkuuko.

Vierailija
29/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni aikaa e-pillereiden lopettamisesta 5 kk positiiviseen testiin. Nyt neiti on 6 kk =)

Toivottavasti teillä tärppää pian!

Vierailija
30/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi tokasta tai kolmannesta kierrosta, en edes muista :) Mutta kävi äkimmin kuin odotimme. Toka alkoi heti ekasta kierrosta,olin silloin 32. Ja kolmas raskaus nyt 35 v, alkoi heti kerrasta... Olen siis siinä onnellisessa asemassa että raskaudun helposti!

Vierailija
31/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tiedän koska suunnilleen ovuloin (kp 12). Jos ne vaan stressaavat mua enemmän?

ap

Vierailija
32/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta kierrosta raskaaksi.

Vierailija
33/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muutenkin varsin tarpeettomia, jos seksiä harrastetaan 2-3 päivän välien alkukierrosta kierron puoli väliin.

Ne stressaa turhaan ja jos ns. normaali kierto niin yleensä ovulaatio tapahtuu. Seksiä vaan. kyllä se siitä!!

Kuitenkin tiedän koska suunnilleen ovuloin (kp 12). Jos ne vaan stressaavat mua enemmän? ap

Vierailija
34/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä kesästä asti. Pikkuhiljaa alkaa paniikki valtaamaan, että ei kai nyt jo. Eli menkat ovat myöhässä ja rinnat niin kipeät/turvoksissa.

En ikinä olisi uskonut, että tärppäisi näin pian. Olin varautunut vuoden yritykseen.

Vierailija
35/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi vuotta meni. Vuosi yritystä, sitten tutkimukset ja hoidot. Siis keltarauhashormonit ja clomifenit sain mutten syönyt niitä kuin muutaman kuukauden kun tärppäsi.

Vierailija
36/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttänyt yhtä vuotta.

Vierailija
37/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tätä toista, olen 33 v ja kuusi kuukautta yritystä takana.

Vierailija
38/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty ollaan tosiaan puoli vuotta. Ajoitukset ovat olleet oikein, seksiä ollut riittävästi.

Tuntuu niin turhauttavalta vaikka tiedän, että monet yrittävät vielä paljon pidempäänkin. Mutta ilmeisesti tässä saattaa kuitenkin kestää vaikkei olisi mitään vikaa??

ap

Vierailija
39/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellä pariskunnalla on mahdollisuus hedelmöittyä kuukaudessa on noin 20 %. Siihen kun lisätään ne, jotka saavat yllätyksiä on vain normaalia, että jollain lapsensaaminen kestää.

Ei kannata hotkyillä. Kyllä se raskaus sieltä tulee. Vuoden sisään teillä 85 % mahdollisuus. Kahden vuoden 95 % mahdollisuus.

Yritetty ollaan tosiaan puoli vuotta. Ajoitukset ovat olleet oikein, seksiä ollut riittävästi. Tuntuu niin turhauttavalta vaikka tiedän, että monet yrittävät vielä paljon pidempäänkin. Mutta ilmeisesti tässä saattaa kuitenkin kestää vaikkei olisi mitään vikaa?? ap

Vierailija
40/55 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 31-vuotispäiväni tienoilla, 7. yrityskierrosta. Plussasin myös 5. yrityskierrosta, mutta menkat alkoivat pian plussan jälkeen, eli tositosi varhainen km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi