Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 kummilasta samasta perheestä, mitä tekisitte

Vierailija
13.11.2009 |

Mies on sisaruksensa perheen esikoisen kummi ja me yhdessä nuoremman kummi ja tämä pariskunta meidän lapsen kummi. Olemme kaikki 4 ortodokseja, ja on pakko olla 1 ortodoksikummi, siksi näin.

Esikoinen on 19 v, ja toinen 9 v ja meillä 4 v ja olen raskaana. Masuvauvan ortodoksikummiksi olen löytänyt toisen perheen samasta seurakunnasta, johon olen tutustunut perhekerhoissa.

Minusta 19 v ei enää tarvisi kummimuistamista, joten voiko hänet jättää lahjalistasta pois?Emme muuten ostaqisi pelkästään sisarusten lapsille joululahjoja ja rahasta on nyt tiukkaa.

Tuleeko kränää, kun nuorempi saa lahjan? Osaavathan tuon ikäiset jo tajuta, että ei ne lahjat pukilta tule.

Kummeus on ollut melko muodollista, koska asumme kaukana toisistamme. Eivät aina ole muistaneet meidän lasta edes synttärinä.

Meillä tuo esikoinen on käynyt joskus yksinkin, muttei enää 5 vuoteen. Nuorempi on niin arka, ettei vieläkään uskalla tulla yksin, eikä muutenkaan saa sanaa suustaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri paikkakunnalla missä vanhemmat, ja on asunut jo pari vuotta.

Tosin en tiedä, kuka siinä vuokrassa avustaa (epäilen vanhempia, mutta sehän ei mulle kuulu).

Sekin luki jossain jo, ettei asu enää lapsuudenkotonaan, mutta tod. näk. on kyllä jouluna siellä.

ap

ainakin kunnes muuttaa omilleen

Vierailija
22/22 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen hänen kummisedän vaimo. Kun hänet kastettiin, en edes tuntenut miestäni.

ja olen 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi