Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko leffassa lähteä kesken näytöksen
13.11.2009 |
vessaan? pääseekö siistä sisääntulo ovesta vessaan ja takasi vai miten?
Kommentit (6)
mutta mistä ovesta sitten mennään kun eihän ulos meno ovesta pääse takas sisälle?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on ihmisillä ongelmat. Kävelet ulos ovesta, menet vessaan. Jos et pääse takas sisään niin pyydät henkilökuntaa päästään takas sisään.
Alue: Aihe vapaa
Kinopalatsissa oli kätevä hilpasta vessaan ja äkkiä takaisin.
Tennispalatsisssa en hokannut, että se väliovi meni takana lukkoon. Jouduin pyytämään henkilökuntaa avaamaan ja jengi ärtsyili, kun luulivat että yritän vaan etuilla jonossa.