Lue keskustelun säännöt.
Isyyslomasta
13.11.2009 |
Tuli uutena tietona että isyysloman voi pitää kesäloman kanssa päällekäin.
Kommentit (2)
ettei muuten voisi pitää isyyslomaa ollenkaan. Voi siis pitää ne yhtäaikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kesäloman yhteydessä (näin meilläkin tehtiin) vai niin, että mies pitää yhtä aikaa kesälomaa ja isyyslomaa? Miksi muuten haluatte pitää ne päällekkäin? Päivärahan takiako?