Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko perusterve vai onko sinulla perussairaus?

Vierailija
13.11.2009 |

Voiko ihminen olla, ettei ole mitenkään päin perus? Hmmmm...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on infektioastmaa, eli joudun flunssien aikaan käyttämään astmalääkkeitä, muuten en. Olenko siis perusterve vai en?

Vierailija
2/5 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sairautta, joka vaatisi jatkuvaa lääkitystä, joten koen itseni perusterveeksi, vaikka toki normaaleja flunssia ja bakteeri-infektioita sairastelenkin ajoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jatkuva lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Vierailija
4/5 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sairautta, joka vaatisi jatkuvaa lääkitystä, joten koen itseni perusterveeksi, vaikka toki normaaleja flunssia ja bakteeri-infektioita sairastelenkin ajoittain.

Eli onko perussairauden määritelmä se, että tarvitsee jatkuvaa lääkitystä? Mulla on sairaus (se on niin harvinainen etten rupea sitä tässä kertomaan, kun kaikki kaverit tunnistaa...) johon tarvitsin ennen jatkuvaa lääkitystä, sitten tehtiin kirurginen operaatio joka poisti lääkkeen tarpeen. Käyn koko loppuikäni erikoislääkäriseurannassa, vähintään 1x vuosi, sairaus voi edetä ajan kanssa ja silloin tarvitsen joko uudelleen lääkityksen tai mahdollisesti tulee ko. operaatio kyseeseen uudestaan. Tauti siis on ja pysyy, ei ole kadonnut mihinkään, vain oireet on poissa juuri nyt tuon operaation ansiosta. Olenko siis perusterve kun en nyt tarvitse lääkettä? Jos olen, niin olisi kiva kun joku kertoisi sen vakuutusyhtiölle, koska en saa (tai saan, mutta ihan sikakalliilla) henkivakuutusta, koska pitävät riskiä sairaudestani liian suurena...

Vierailija
5/5 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko tuota perus-etuliitettä käyttää ihan miten vaan?

Tämän perusteella perussairaus on selitettävissä, mutta onko siis sana

perusterve

vaan H1N1:n mukanaantuoma muotisana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän