Lue keskustelun säännöt.
Miten kohdun"napukan" kuuluu olla raskauden (alku) aikana?
12.11.2009 |
minua todella mietityttää tämä, eli asiallisia vastauksia kaivataan :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ylös ja taakse. ja on kiintee
Mutta mutta uudelleensynnyttäjällä eikai koskaan mene kiinni, vaan tuntuu olevan ns. sormelle auki.
ja pääasia että kohdunnapukka on sisäpuolella :DD