Elämä 4 alle kouluikäisen kanssa?
Meillä ensi talvena tämä tilanne, jos en nyt tee aborttia. En nyt ala täällä selostamaan miten vauva on saanut alkunsa, jokainenhan sen tietää, miten vauvoja tehdään. Olen vähän kahden vaiheilla synnytänkö tämän vai en, vai annanko adoptioon.
Kertokaahan kokemuksia? Mitä eroa on olla 6 kuin 5 henkinen perhe?
Kommentit (25)
tällaiseksi väittelyks. eiks asiasta voi jutella ihmisiks. Joistakin ei ole siihen....Ihme että tällaisia monta lasta- aiheita edes lukevat tollaset ihmiset jotka ikäänkuin provosoituvat ja hyppivät saman tien silmille.
"lapsia tulee kuin sieniä sateella" Tuollainen ei ainakaan Suomeen sovi millään ilveellä, päinvastoin tänne tarvitaan suomalaisia, uuden sukupolven ihmisiä luomaan uutta ja jatkamaan vanhaa yhteiskuntaamme..
abortista kyllä minulla on jyrkkä ei, se on lapsen tappamista....
Mulla on juuri nyt täsmälleen sama tilanne, paitsi tulokas olisi viides ja vanhin on 7vuotias... Enkä tiedä minäkään mitä tekisin...!Aborttia olen kyllä ajatellut , kun en usko että selviän yksin lasteni kanssa.
Mulle riittää että huolehdin OMASTA ja lasteni elämästä juuri niin hyvin kuin pysytyn ja oikeaksi näen!!
En tarvitse siihen sun tai kenenkään muunkaan kunnioitusta:)
Ja olen todellakin sitä mieltä että NAINEN on se, joka viime kädessä päättää tekeekö sitä aborttia vaiko ei! Meilläkin mies on jo seurusteluaikana tiennyt sen etten koskaan aborttia tee, mutta se olisi ollut hänen vaihotehtonsa...
Keskustelimme siis asiasta ja tottakai hänkin ymmärsi että minä päätän mitä teen ja hän taas päättää sitten että jääkö vai lähteekö. No varmaankin arvaat että tilanteessa missä perheessä on jo 10 lasta niin se on se ja sama onko niitä sitten se 11 ja niin oli mieskin sitä mieltä ja jäi:)
Kerrotkos vielä arvon 13, että mitä sille masuvauvalle todellakin sitten tehdään jos vanhemmat ovat erimieltä asiasta???? Olis kiva kuulla sun vastaukses! Mun mielestä kun jomman kumman on silloin annettava periksi ja MINUN mielestäni se ei silloin todellakaan ole nainen! Vai häviääkö se masuvauva vain itsekseen jonnekin jos ei sitä päätöstä kumpikaan tee ja asiasta ei sopuun päästä?? Oletkos vielä kenties edes täysi-ikäinen noiden ajatustesi kanssa vaiko vain muuten hieman yksinkertainen?
Ihan sama jos miehet synnyttäisivät niin silloin lopullinen päätös olisi tietenkin miehen! Yksinkertaista, vai mitä?
t. 5
Itse ajattelen niin, että jos nainen on epävarma haluaako pitää vauvan, tulevan isän kanta voi toimia kallistamaan asian suuntaan tai toiseen. Jos mies haluaisi pitää vauvan, nainen voi kallistua pitämään vauvan ja selvitään asiasta yhdessä tai päin vastoin. Jos taas nainen on ehdottomasti abortin kannalla, hän silloin päättää kyllä asian itse, oli mies mitä mieltä tahansa. Täällä nyt ei taas kukaan osaa keskustella, se on vaan on/off... Kun minä ehdotin keskustelua miehen kanssa, ei se tarkoita sitä, että mies/isä saa päättää.