Teittekö kolmannen/neljännen toisen sukupuolen toivossa?
Siis jos edeltävät lapset ovat kaikki samaa sukupuolta. Ja miten kävi ? :D
Meillä on kolme valloittavaa pikkuritaria, äidin rakkaita ja elämän aurinkoja. Arkemme on hektistä, palaan pian töihin kuopuksen äitiyslomalta ja kaikki aikani menee lasten ja kodin hoitoon. Yhtään ei jää omaa aikaa ja meillä ei ole ketään kuka voisi auttaa meitä lasten/kodin hoidossa. Lapset eivät ole koskaan olleet missään mommoloissa hoidossa, koska sellaista hoitoapua ei ole meillä. Emmekä pääse miehen kanssa mihinkään kaksin, samasta syystä.
Pojat toivovat siskoa, mutta olen jo sanonut heille, että te voitte sitten hankkia vaimojenne kanssa niitä tyttöjä ja tuoda minulle hoitoon.
Eli tuntuu, että oma elämä on "täyteen järjestetty" ja juuri ja juuri pystyn hallitsemaan tämän paketin. Eli en siis vielä koe olevani täystyöllistetty, mutta milliä vaille.
Nyt mies puhuu, että "pitäis ruveta sitä tyttöä harjoittelemaan". Jestas... Mä sanoin sille kauniisti, että ei sulla näytä olevan tytön siemeniä :D
Mä en kaipaa tyttöjä tähän perheeseen, näin on hyvä. Ja en ihan oikeasti usko että meille tulee kuin poikia vaikka lapsia tehtäisiin 100.
Mietin siis, että jos jossain vaiheessa näytän miehelle vihreää valoa, mahtaako tuo pettyä, jos taas tulee yksi ritari lisää? Mulle on ihan sama.
Kommentit (23)
Meille oli ihan sama kumpaa sukupuolta lapset ovat tosin olin vähän salaa aina toivonut kahta poikaa ja ne me saimme..! Nyt on lapsiluku täynnä ja sterilisaatio varmistamassa sen. (tosin eihän sekään 100% varmaa ole)
minä viiden tyttären perheestä ja meillä on kaksi tytärtä ja ilmeisesti kolmas tyttö tulossa.Miehen suku on ihastuksissaan!
Olen aina ajatellut ideaaliksi lapsiluvuksi 2 tyttöä ja poika, mutta nyt äitiyden myötä on se sukupuoli menettänyt merkityksensä. Olemme mieheni kanssa päättäneet että kolme lasta ja nyt sen saamme! Aina sekään ei ole itsestään selvää.
melkein ei uskalla, mutta uskaltaa kuitenkin sanoa, että on kivaa, kun on molempia. Mutta, vaikea sanoa miltä tuntuisi, jos olisi samaa sukupuolta kaikki. Vielä kivemmalta?, sen kun tietäisi..