Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia 70-luvun tasakattoisista taloista?
Kommentit (2)
Pidän 70-luvun selkeästi arkkitehtuurista. Isot ikkunat, isot huoneet, valoisia.
Ongelmat: kattorakenteet vuotaa, kattoikkunat on ongelmallisia yms. Osa vaihtaa (fiksusti) katon harjakatoksi jälkikäteen, mutta on varsin kallis remppa sekin. Sitten niitä muitakin remppoja on tulossa, putket, ikkunat yms. Monessa öljylämmitys
Kalliiksi siis tulee, mutta kenellä on varaa, mikä ettei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kun lunta tuli katolle paljon niin vuoti vedet sisään. Kattoa sitten paikkailivat. Kolattava lumimassat pois.