Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan pitkän sairasloman nuppini takia?

Vierailija
12.11.2009 |

Miten asia pitää esittää lääkärille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itsetuhoisia ajatuksia

-unettomuutta

-maniaa

Vierailija
2/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, et kyselisi.

Ei se sairasloman saanti ole esitystavasta kiinni vaan siitä onko oikeasti sairasloman tarpeessa. Jos on, niin sitten kyllä kuvioon tulee mukaan muutakin kuin vain sairasloma eikä niitäkään saa muuten kovin pitkiä kerralla kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi joka on ollut sairas 14-vuotiaasta asti. Diagnooseja tulee n. 1 lisää kahdessa vuodessa eli tilani vain pahentuu! Osa lääkäreistä ottaa minut kyllä vakavissaan mutta joko Kela ei myönnä rahanpuutteen takia terapiaan tukea tai sitten hoitava taho pistää minut mappiin Ö potilaaksi.

Tunnen minua vanhemman naisen, jolla ei ole mitään todellisia ongelmia koskaan ollutkaan (toisinkuin minulla, mm. traumaattinen lapsuus, hyväksikäyttöä jne.). HÄN ON JO ELÄKKEELLÄ!! Miten hän voi saada eläkkeen tuosta noin vaan, itkemällä paskaa äitisuhdettaan kun minulla ei edes ole sitä äitiä, jota itkeä (kuoli traagisesti kun olin lapsi)??

Vierailija
4/4 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki nupin vuoksi sairaslomalla olevat ole lusmuja. Et voi tietää, mitä siellä on taustalla. Itsellä sairaslomaa yli 2 vuotta, syynä oman lapsen sairastuminen ja kuolema. Ja siltikin onnitellaan, kun on onnistunut huijaamaan sairaslomaa, haloo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi