Lapsi sai rokotteen 7.11, milloin veisit päiväkotiin?
Kommentit (18)
Menisin perunakellariin kynttilän kanssa ja pysyisin siellä ainakin kesäkuuhun asti.
Menisin perunakellariin kynttilän kanssa ja pysyisin siellä ainakin kesäkuuhun asti.
lapsi olisi sivuvaikutusten takia huonovointinen.
Seuraavana päivänäpäivähoitoon, mikäli lapsi terve! En ymmärtänyt ollenkaan...
Viikko ollaan jo kotona kökitty, alkaa kohta hermot loppumaan. Lapsi menee uimakouluun 15.11, niin kaippa sen voin viedä virikehoitoonkin jo maanantaina 16.11.
Mulla on lapsi sikataudissa ja en vie edes tervettä sisarusta hoitoon, ettei tartuisi teihin.
Niin ap varmaan miettii, että koska suoja on riittävä. Itse otin lapsen pois PK:sta tänään, kun pk:ssa löytyi eka possunuhaan sairastunut.
Me saamme rokotuksen vasta ensi viikolla, joten lapsi pysyttelee mummilassa ainakin sen viikon ja jonkun aikaa seuraavaakin.
Immuniteettisuojahan tulee joillekin viikossa, toisille vasta kolmessa, joten varmaan veisin vasta 23.11. ap:n tapauksessa.
oireita lapsellasi, jolla sikaflunssa ja onko testattu?
Viikko ollaan jo kotona kökitty, alkaa kohta hermot loppumaan.
Niin ap varmaan miettii, että koska suoja on riittävä. Itse otin lapsen pois PK:sta tänään, kun pk:ssa löytyi eka possunuhaan sairastunut. Me saamme rokotuksen vasta ensi viikolla, joten lapsi pysyttelee mummilassa ainakin sen viikon ja jonkun aikaa seuraavaakin. Immuniteettisuojahan tulee joillekin viikossa, toisille vasta kolmessa, joten varmaan veisin vasta 23.11. ap:n tapauksessa.
Melko hysteeristä porukkaa täällä liikkeellä. Ei ole tullut mieleenikään, että lapsen ottaisin pois pk:sta vaikka siellä tautia on ollutkin, eikä vielä ole rokotusta saanut. En voi oikein miestä tai itseänikään ottaa pois töistä, vaikka molempien työpaikoilla on myös tautitapauksia ollut.
Niin ap varmaan miettii, että koska suoja on riittävä. Itse otin lapsen pois PK:sta tänään, kun pk:ssa löytyi eka possunuhaan sairastunut.
Me saamme rokotuksen vasta ensi viikolla, joten lapsi pysyttelee mummilassa ainakin sen viikon ja jonkun aikaa seuraavaakin.
Immuniteettisuojahan tulee joillekin viikossa, toisille vasta kolmessa, joten varmaan veisin vasta 23.11. ap:n tapauksessa.
jos lapset on virikehoidossa. Työssäkäyvät pitävät lapset ihan normisti hoidossa, oli tapauksia tai ei.
Veisitkö jo 16.11 vaiko vasta 23.11?
Varsinkín tuo 23.11 on jo lähellä puoltayötä (tietty jos tarviit yöhoitoa, niin mikäs siinä).
Jos tarkoitit päivää, niin päivämääriin tulee piste myös kuukauden jälkeen. Pikkasen eri merkitys...
jos lapsi olisi rokotuksen jälkeen terve.