Kun ex kummittelee ajatuksissa..
Teininä ihastuin todella palavasti erääseen mieheen. Lopuksi se meni siihen, että kyseinen mies valehteli, petti ja kohteli mua muutenkin todella törkeästi, jota kukaan muu ei ole tehnyt ja tämän vuoksi hänet jätinkin. Tästä on jo lähes 10-vuotta aikaa ja minulla on nykyään oma perhe perustettuna ja rakastan nykyistä miestäni. En vain käsitä miksi tuo ex tulee kummittelemaan ajatuksiini ja uniini vähän väliä :(
Kaiken tämän lisäksi satuin facebookin kautta vahingossa törmäämään hänen sisaruksiin ja häneen itseensä. Huomasin jopa, että hän on kaverina parin sellaisen tyypin kanssa, jotka itsekin tunnen ja jotenkin tuntuu, että olen hieman kateellinen :( Miten ihmeessä saisin tän ex:n pois mielestäni? Voiko tähän kummitteluun vaikuttaa se, että emme koskaan saaneet puhuttua asioita selväksi?
Kommentit (7)
heti eron jälkeen hyppäsin nykyisen mieheni matkaan. Nykyinen mieheni auttoi minua myös pääsemään eroon kyseisestä miehestä. Olen yrittänyt sitä eroa yksikseni miettiä ja selvittää..omalta kantilta katsottuna asiat on todella selkeät ja tein silloin oikean ratkaisun. En vain pääse tästä tyypistä ajatuksissani eroon sitten millään. Täytyy myöntää, että jostain syystä haluaisin hirveästi tietää miten hänellä nykyään menee yms, mutta en todellakaan ala ottamaan yhteyttä. En voi tästä enää edes kavereilleni puhua, kun asiasta on jauhettu aikoinaan jo niin paljon + tiedän, että saisin vaan kommentteja, että unohda se. Harmi, kun se ei auta :(
vai pomppasitko uuteen suhteeseen niinkuin vauhdissa??
Itselläni vähän tuohon tyyliin kävi.
Erosimme 5-vuotta sitten ja tämä kyseinen ihminen kummittelee itsellenikin.
Valitettavasti on siskoni miehen veli vielä kaiken lisäksi niin tulen varmaan jatkossakin häneen törmäämään.
Itse en käsitellyt eroamme mitenkään vaikka seurustelimme sen 3-vuotta niin voi olla kyseessä sekin.
se on jotenkin tuosta kiinni että tulisi käsitellä entinen ero ennen toiseen siirtymistä.
Itsekin tein sen virheen etten näin tehnyt ja siksi aina ajattelen että mitäpä sille kuuluu tai miten sillä menee ja olen siskoltani kysellytkin.
Myöhemmin sitten ajatellut että hölmö mitäs minä sillä tiedolla teen ja on kausia kun en häntä edes ajattele, mutta jossakin välissä se pomppaa taas ajatuksiin. Veikkaan ettei tuolle voi oikein tehdä mitään vaan elää sen ajatuksen kanssa vaikka kuinka raastaa mieltä.
itse en ainakaan ole löytänyt apua siihen..
sitten muukaan auta, kun yrittää elää sen kanssa. Toki on niitä ihaniakin muistoja..harmittaa vaan, kun aika kultaa ne huonot muistot :( En tiedä olisiko siitä mitään apua, että näin vuosien jälkeen ottaisi yhteyttä ja yrittäisi käydä asian läpi? Vissiin ihan tyhmä ajatus..kuitenkin ihastuisin uudestaan ja sitä en halua =(
täällä. Ahdistavaa. Elin sinkkuna useamman vuoden ennen kuin aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, joten en ainakaan liian äkkiä hypännyt uuteen suhteeseen. Mutta silti vaan exä tuppaa ajatuksiin aika usein, vaikka en todellakaan halua häntä ajatella. Eroa en ole katunut, enkä haluaisi exän kanssa enää olla, yhteyttä ei ole enää minkäänlaista. Minulla ei ole sellaisia sydänystäviä ollut, joiden kanssa tätä eroa olisin purkanut, mutta toisaalta en muutenkaan ole sellainen, että haluaisin kaikkia salaisuuteni jakaa jonkun kanssa. Liekö sitten jotenkin jäänyt käsittelemättä se ero, en tiedä. Ahdistaa vaan ja ärsyttää, kun kuitenkin haluan olla ihan täysillä nykyiseni kanssa.
en ole ainut, vaikka kyseistä ongelmaa en kenellekään toivokaan. Tiedän, että tulen jossain vaiheessa ex-mieheeni kuitenkin törmäämään, kun samoilla seuduilla liikutaan. Aika näyttää, mitä sitten tapahtuu..
T. ap
vai pomppasitko uuteen suhteeseen niinkuin vauhdissa??
Itselläni vähän tuohon tyyliin kävi.
Erosimme 5-vuotta sitten ja tämä kyseinen ihminen kummittelee itsellenikin.
Valitettavasti on siskoni miehen veli vielä kaiken lisäksi niin tulen varmaan jatkossakin häneen törmäämään.
Itse en käsitellyt eroamme mitenkään vaikka seurustelimme sen 3-vuotta niin voi olla kyseessä sekin.