Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka kauan si:n jälkeinen nuha ja yskä oikeen kestää?

Vierailija
12.11.2009 |

mulla alkoi sikainfluenssa 13 päivää sitten ja edelleen on karsee yskä ja nenä tukossa. Onko muilla (joilla, todettu sikainfluenssa) ja jäänyt nuha ja yskä päälle? Mietin et kauan tää vielä kestää.... ei jaksais enää tätä, kun on raskaanakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän päivää sitten. Nuhaa ei ollut ollenkaan ja yskä kuivui kokoon yhdessä kuumeen kanssan kolmessa päivässä. Mutta lapsi on vieläkin kotona, koska valittaa pientä päänsärkyä ja jalkasärkyä. Eilen sanoi ihan uutena oireena mahakivunkin. Eli vaikka kuume on ohi, niin sellainen pieni vaiva jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
2/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuorokaudessa tamiflun aloittamisen jälkeen. Oireet sen jälkeen oli tuo edelleen jatkuva nuha ja yskä, sit oli päivän kurkku kipee. Väsymys on edelleen aika kovaa (voi toki johtuu unirytmeisetä ja raskaudesta) ja eilen särki otsaa ja nenän onteloita poltteli. Mun olis eilen pitäny mennä jo töihin mutta hain vielä lisää saikkua ja sain 3 päivää. Olen kassalla ruokakaupassa töissä. äitiyslomalle pääsen 24.11.09. Toivottavasti olisin vielä työkunnossa ennen kuin jää äippälomalle. Ei tällä nuhalla ja yskällä viitti töihin mennä, vaikka eihän täs pitäis kai sit enää tarttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3v lapsella yskä yhäkin, kuume alkoi 3 viikkoa sitten joka kesti 4 päivää.

rankka tauti.!! nyt kyllä jo parempaan päin.

Vierailija
4/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa että miten pitkään noi sikainfluenssan oireet kestävät... yleensä vaan tuosta kuumeen kestosta on jotain mainittu, mut todella vähän itse faktaa missään. Ilmeisesti tää sit kestää 2-3 viikkoa tää yskä/nuha :( t. ap

Vierailija
5/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikaflunssan jo kesällä (olin tekemisissä henkilön kanssa, joka asuu maassa, jossa tauti silloin jylläsi täydellä voimalla).

Olin tosi kipeä, ja yskä oli ihan karmea, henkeä ihan ahdisti jatkuvasti. Yskä myös kesti viikkokausia tosi kovana, yhteensä pari kuukautta! Samoin nenä oli tukossa viikko tolkulla taudin jo muuten parannuttua. Tosin kauan kyllä kesti ennenkuin palautui olo ihan normaaliksi.

Lapsella ihan sama.

Vierailija
6/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti outo päivittäinen päänsärky on jatkunut nyt 3 viikkoa ja jatkuu edeleen. Kurkkukipu kesti pari viikkoa.

Vierailija
7/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin pari viikkoa ennen joulua sian. Siitä asti olen ollut erilaisissa flunssissa ja räkätaudeissa. Nyt taas pahenee ja hermot meinaa mennä. Sisaren perheessä sama tilanne. En sairasta normaalisti minkäänlaisia flunssia ja tämä vuosi tuntuu nyt koettelevan oikein kiusaksi asti.

Vierailija
8/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäänyt. Kesällä sairasteltiin. Maanantaina alkoi ja vasta sunnuntai-iltana alkoi helpottaa.

Naapurilla alkoi päivän myöhässä ja kesti päivän pidempään.

Sinänsä ei pahaa sanottavaa kun on kovassa kuumeessa eikä ymmärrä maailmanmenosta oikein mitään niin aikakin menee suhteellisen nopeasti. Pakottaa vaan itsensä sitä vettä juomaan.

Viikon sairastamisen jälkeen ei ollut nuhaa eikä yskää.