Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä lapsilla nyt Gogot in?

Vierailija
03.11.2009 |

Missäpäin ja minkä ikäisillä? Meillä Jyväskylässä 9v, 8v ja 5v keräilevät ja vaihtelevat ihan intona.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa en pidä gogoja muoviskeidana, niissä yhdistyy moni asia (keräily, pelaaminen jne). Lapset myös itse keksivät uusia pelejä ja niihin sääntöjä ja strategioita.

Gogot onkin kyllä ainoa muovilelu, mitä en pidä krääsänä =)

Vierailija
2/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla 5-6 -vuotiailla pojilla on niitä, ja myös muutamalla tytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ole kyllä ihan selvinnyt mitä niillä tehdään

Vierailija
4/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä vaikka mitä: osa keräilee ja vaihtelee niitä, lisäksi niillä voi pelata erilaisia pelejä (peliohjeita on siinä tarrakirjassa, mutta monesti lapset keksivät ihan itse niitä pelejä).

Ainakin oman taloyhtiön lapset 4-10-vuotiaat) leikkivät gogoilla tuntikausia pihalla: rakentevat pelialustoja ja -ratoja, pelaavat jne.

Vierailija
5/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias poika innostui niistä noin vuosi sitten, kun sai tuliaisena Englannista. Nyt kun niitä sais ihan täältä kotinurkiltakin ja olemme oppineet miten niillä pelataan, niin suosio on hiipunut. Meillä on niitä iso rasiallinen, mutta lähinnä niistä on kiinnostunut 3-vuotias pikkusisko (leikkii niillä kotia)

Vierailija
6/6 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli 8 vuotta sitten."

Niinpä!

Onneksi on vielä ison veljen vanhat gogot jäljellä - nehän ovat jo keräilyharvinaisuuksia. Ja uusiakin on ostettu.

Tällainen kuuluu pienten poikien elämään, kaikilla sukupolvilla. Hyvä kun vielä leikkivät.