Miten siirryn antamaan tuota Pronaxenia?
Eli 1,5v ilmeisesti possunuhassa ja olen antanut 4h välein buranan supon ja panadolin supon. Siis vuorotellen noita.
Nyt hain Pronaxcenia ja sitähän annetaan aamuin illoin.
Eli miten sovitan tuohon ton Panadolin lisäksi annettavana? Millaisilla väliajoilla. Apteekissa meinasi ettei tarvi antaa panadolia lainkaan ja sitten sanoi, että anna päivällä jos tarvii.
Mutta missä vaiheessa voin siirtyä tuohon pronaxeniin kun nyt on saanut puolikuudelta kuitenkin Buranan supon.
Kommentit (10)
ensin panadol ja aamulla vaihdat pronaxeniin.
ensin panadol ja aamulla vaihdat pronaxeniin.
Entäs sitten se Panadol jatkossa? Annanko sitä yhden päivällä jos tarvii vai?
Hirveä ongelma siitä, milloin antaa eka annoksen... ei se sen kummallisempi lääke ole kuin nuo muutkaan. Mulla on tyttö käyttänyt sairautensa takia paljon vahvempia lääkkeitä huomattavasti tiheimmin välein, joten en ymmärrä tätä tehtyä ongelmaa.
Mutta jos sä nyt et uskalla sitä illalla antaa, niin anna aamulla. Itse mieluummin antaisin jo illalla, kun on parempi kipuihin ja jos vielä on kova kuumekin...
Pronaxenin ja jos on kova kuume niin antaisin rinnalla Panadolia koko ajan.
että tässä on ongelmana se, että Buranaa ja Pronaxenia ei saa antaa yhtäaikaa? Silloin on Buranan vaikutusaika oltava loppu (oiskohan 8h).
Hirveä ongelma siitä, milloin antaa eka annoksen... ei se sen kummallisempi lääke ole kuin nuo muutkaan. Mulla on tyttö käyttänyt sairautensa takia paljon vahvempia lääkkeitä huomattavasti tiheimmin välein, joten en ymmärrä tätä tehtyä ongelmaa.
Mutta jos sä nyt et uskalla sitä illalla antaa, niin anna aamulla. Itse mieluummin antaisin jo illalla, kun on parempi kipuihin ja jos vielä on kova kuumekin...
että tässä on ongelmana se, että Buranaa ja Pronaxenia ei saa antaa yhtäaikaa? Silloin on Buranan vaikutusaika oltava loppu (oiskohan 8h).
Ja ihan taatusti lapset saa tiheilläkin annoksilla lääkkeitä ja liipalaapa, mutta kun semmoisia nyt ei anneta omin nokkineen vaan lääkärin ohjeistuksessa ja/tai valvonnassa.
Eli juuri tuota mietin, koska pronaxenia ja buranaa ei saa antaa päällekäin.
Eli annan pronaxenia aamulla ekan kerran, mutta nyt mietin että mikä on sopiva tapa toimia tuon panadolin kanssa?
pronaxenia ja panadolia rinnakkain.. Ei siitä mitään sivuvaikutuksia ole tullut. Esim. niin että aamulla pronaxen ja päivällä panadol tarvittaessa. Ja illalla pronaxen ja tarvittaessa yöllä panadolia..
voit antaa sen maksimiannoksen siinä rinnalla, mä olen aina korkeessa kuumeessa näin tehnyt.
Ja Panadolia tarpeen mukaan (saa antaa 6 tunnin välein sen normaalin annoksen). Meillä ei auta Pronaxen eikä Panadol yksin, mutta yhdessä laskevat kuumeen tehokkaasti.
kun on puoli kuudelta siis saanut buranan supon? Mietin että pitäisikö antaa seuraavaksi vaan se panadoli ja sitten aamulla pronaxen ekan kerran?