Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattako jouluruokien ja kuusen ostaminen jättää huomiseen?

Vierailija
21.12.2023 |

Pohdin lähdenkö nyt ostoksille tuonne lumimyräkkään vai jätänkö suosiolla huomiseen. Illaks joudun menee viel töihin, että tänään myöhemmin ei onnistu kaupassa käynti. Kai niitä kuusia ja laatikoita vielä huomennakin riittää ostettavaksi. Oletteko jo käyneet ostamassa jouluruuat vai jätättekö viime hetkeen? Tänä vuonna on jotenkin vaikea hahmottaa milloin mitäkin pitäisi tehdä ja ostaa ruuan säilyvyyden kannalta. En tiiä miks tuo että aatto on sunnuntaina sekottaa ajatukset ja ajoitukset. Onhan kaupat auki tietysti vaikka aattonakin että saa ostettua tarvittavan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ostaa huomenna ja lauantaina. 

Vierailija
2/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet täällä,ei taida olla kaikki kotona 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka ensi viikolla.

E V V K

Vierailija
4/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä noin niinkuin itse luulet? Ulkoistatko muutkin elämäsi asiat tänne vauva sivuille.

Vierailija
5/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt tarkkaan vai onnistuuko se sulta???

Vierailija
6/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pohtia vaikka loppuelämäsi.

Vierailija
7/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti käynyt 23.12. ruokaostoksilla. Kyllä kaikkea vielä silloin riittää, mutta silloin kaupoilla on ihan älytön määrä asiakkaita. Lähinnä se onkin sitten hermojen säilyttämisestä kyse silloin eikä siitä, että onko jouluruokia vielä riittävästi jäljellä.

Vierailija
8/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ehtii oikein hyvin. Itse olen töissä vielä perjantaina ja lauantaina, jolloin ostelen viimeiset puuttuvat osat.

Ja jos jotain ei enää saa, niin elämää on joulun jälkeenkin! Syödään sitten vaikka tapaninpäivänä tai uutenavuotena.

Vierailija
9/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan huomenna ja lauantaina.

Vierailija
10/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tärkeätä kyselet täällä ??

Vierailija
11/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vielä mitään, osa lahjoistakin vielä ostamatta. Käyn huomenna tai lauantaina. Aina sama, lupailen, että ensi vuonna ostan kyllä asiat ajoissa, mutta silti olen taas aatonaattona jouluryysiksessä Prismassa.

Vierailija
12/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta mutta kerran jätin muutaman joululahjan oston aattoaamuun ja erehdyin menemään prismaan. Mikä älytön ryysis. Meni puolituntia saada auto jonoista parkkiin ja tunti päästä jonoista pois. Ei koskaan enää.

Vierailija
13/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättäisit ihan itse

Vierailija
14/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuusi laitetaan aina niin myöhään?  Eikö se nyt kestäisi vaikka ostaisi jo viikko ennen joulua?

Vierailija
15/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tänään. Mutta mene taksilla sinne ja takas? Soita joku kaveri mukaan tai äiti.

Vierailija
16/16 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin juuri kaupasta. Enää tarvii joulua varten käydä Alkossa ja siivota keittiö, sitten on voi alkaa joulun viettoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan