Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te eronneet luotatte miehiin?

Vierailija
11.11.2009 |

Eli itse mietin eroa ja luottamus mennyt. Mietin että jos mies kamala vätys tai jos onkin pedofiili tai pettäjä. Miten pystytte aloittamaan koskaan uutta suhdetta? Itse ajattelen että haluaisin ettei miehellä olisi lapsia edellisestä liitosta, mutta mistä tietää kunnollisuuden? Jos onkin joku pedofiili?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen tahtoo. Mä tosin oon jäävi puhumaan kun erosta 2 v eikä uutta miestä oo näkyny tarjolla.

Eli taitaa olla etten o sitä riskiä valmis ottamaan. Tosin mulla on kyllä perusluottamus miehiin(kin) tallella, se on vaan se yks mätä omena koko joukosta mihin en luota.

Vierailija
2/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukauden asunut erillään miehestä pojan kanssa. En ole edes ajatellut uutta miestä. Arjesta selviämistä, uuden arjen ja elämän rakentamista ja itsensä hoitamista kuntoon sekä tietysti paljon lapsen kanssa olemista.

Äläkä nyt vielä tuollaista mieti, varsinkin jos vasta mietit ero. Asiat kerrallaan ja ajallaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tapauksessani pitäisi pikemminkin kysyä, kuinka ex-mieheni voi enää koskaan luottaa yhteenkään naiseen...

Vierailija
4/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että haluaisin ettei miehellä olisi lapsia edellisestä liitosta,

Vierailija
5/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies vaihtamalla paranisi. Jos yksi pettää luottamuksen niin ei siitä seuraa että niin tekee myös toinen.

Eiväthän naisetkaan ole keskenään samanlaisia. Jos en yhdestä pidä niin ei se tarkoita etteikö toinen voisi olla minulle ihana ystävä.