5V SI-rokotus eilen eikä ole vielä sängystä noussut:(
Millloin huolestusitti. eilen siis rokoettu ja yöllä ko 04.00 noussut kuume 38.7. Panadolia saanut kahdesti ei laske kuume.
EI ole vielä sängystä ylös noussut. On kyllä herätetävissä. hengitys on ok, mutta pääsärkyä valittaa ja valot tuntuvat kirkkaalta. Jaksaa hetkellisesti jutella ja ihan järkeviä puhuu. Juonut noin 2 dl, mutta haluaa vain nukkua.
meneekö ihan normaaliin rokotusksen jälkimainingeihin vai pitääkö huolestua?
Kommentit (47)
koska täällä on ollut isompi tuberkuloosin esiintyvyys kuin monessa muussa maassa.
Syy miksi se lopulta jäi pois on se, että aikaisemman käytössä olleen rokotteen valmistus loppui ja uusi vaihtoehto aiheutti enemmän haittoja kuin vanha.
Kyllä ne Calmette-rokotuksetkin lopetettiin (Suomessa toooodella myöhään), haitat olivat yksinkertaisesti liian isot verrattuna hyötyyn. Itse asiassa mä alan epäilemään koko lasten rokotusohjelman kokonaisuturvallisuutta. Taidankin alkaa perehtymään asiaan tarkemmin...
onpas tällä palstalla pienet piirit. N. 2200 varmistettua tapausta Suomessa 6 miljoonan ihmisen joukosta ja AV-mammat tai heidän tuttunsa ovat taudin varmasti sairastaneet. Todella mielenkiintoista..
että suomessa on arvioiden mukaan kymmeniä tuhansia, jopa satatuhatta sairastunutta. Jännä juttu, että asiaa on vaikea uskoa. Ehkäpä tosin sinäkin uskot, kun se tauti rantautuu sinne itäsuomalaiseen tuppukylään, jossa ilmeisesti asut kun et sairastuneita tunne.
Rokote voi todellakin tappaa jos se laitetaan väärään ihmiseen.
joutuessaan väärän ihmisen suuhun.
onpas tällä palstalla pienet piirit. N. 2200 varmistettua tapausta Suomessa 6 miljoonan ihmisen joukosta ja AV-mammat tai heidän tuttunsa ovat taudin varmasti sairastaneet. Todella mielenkiintoista..
että suomessa on arvioiden mukaan kymmeniä tuhansia, jopa satatuhatta sairastunutta. Jännä juttu, että asiaa on vaikea uskoa. Ehkäpä tosin sinäkin uskot, kun se tauti rantautuu sinne itäsuomalaiseen tuppukylään, jossa ilmeisesti asut kun et sairastuneita tunne.
mistään arvioista, vaan todetuista tautitapauksista. Oiskohan pieni ero. Ja totta kai tällä palstalla on vaan niitä todettuja tautitapauksia.
Ja johan tossa taas toisessa ketjussa rokotuksesta huolimatta tauti iskenyt. En todellakaan niin hullu ole, että piikinkin vielä hakisin.
onpas tällä palstalla pienet piirit. N. 2200 varmistettua tapausta Suomessa 6 miljoonan ihmisen joukosta ja AV-mammat tai heidän tuttunsa ovat taudin varmasti sairastaneet. Todella mielenkiintoista. En edelleenkään ymmärrä miksi hakisin tutkimattoman rokotteen sairastuttamaan perheeni. En ole influenssa-rokotteitakaan koskaan hakenut, eikä kukaan meidän perheestä ole influenssojakaan sairastanut. Kyllä ne Calmette-rokotuksetkin lopetettiin (Suomessa toooodella myöhään), haitat olivat yksinkertaisesti liian isot verrattuna hyötyyn. Itse asiassa mä alan epäilemään koko lasten rokotusohjelman kokonaisuturvallisuutta. Taidankin alkaa perehtymään asiaan tarkemmin...
ennemmin kuin sen tuberkuloosin. Ei paljon naurattanut. Rokotetta kun ei enää annettu.
Rokotteen kaikki apuaineet ovat samoja mitä on käytetty tavallisessa influenssa rokotteessa ja muissa jo kauan markkinoilla olleissa rokotteissa. Ainut vähän tutkittu asia on itse influenssa virus.
se erona lisäksi näillä kahdella rokotteella tuon eri viruksen lisäksi.
näytillä eikä vain tilailla Tamifluta apteekkiin.