Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5V SI-rokotus eilen eikä ole vielä sängystä noussut:(

Vierailija
11.11.2009 |

Millloin huolestusitti. eilen siis rokoettu ja yöllä ko 04.00 noussut kuume 38.7. Panadolia saanut kahdesti ei laske kuume.

EI ole vielä sängystä ylös noussut. On kyllä herätetävissä. hengitys on ok, mutta pääsärkyä valittaa ja valot tuntuvat kirkkaalta. Jaksaa hetkellisesti jutella ja ihan järkeviä puhuu. Juonut noin 2 dl, mutta haluaa vain nukkua.

meneekö ihan normaaliin rokotusksen jälkimainingeihin vai pitääkö huolestua?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat n 1-5 % voivan saavan oireet näin voimakkaan.ja kotona ollaan seurallaan tilannetta. lapsi makoilee jääpuss päänpäällä,Tällä hetkellä kuume on lastenut 38,4 Hengitys hieman raskasta johtuneen astmasta.

Jos ei pariin päivään toivu niin sitten on itse tauti ja aloitetaan lääke.

Vierailija
2/47 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee ohi pian ja oli vain rokotereaktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen kaikki apuaineet ovat samoja mitä on käytetty tavallisessa influenssa rokotteessa ja muissa jo kauan markkinoilla olleissa rokotteissa. Ainut vähän tutkittu asia on itse influenssa virus.

se erona lisäksi näillä kahdella rokotteella tuon eri viruksen lisäksi.

Vierailija
4/47 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lämminmieli viesteistäsi :)

Vierailija
5/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä johdu rokotteesta

Vierailija
6/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää. Olet tehnyt sen valinnan että lapsi saa rokotteen.

Vierailija
7/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat rokotuksen aiheuttamia reaktioita yleensä. Mutta kuten joku jo sanoi, lapsi on myös voinut saada tartunnan jo ennen rokotetta ja nyt hän sairastaa itse tautia.

Vierailija
8/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä johdu rokotteesta

joten ei kai itse taudita kyse? Yritin soittaa kaupukimme si- yksikköön ja nevolaan, jossa rokotettiin linjat varattuja --- en kyllä ihmettele.

Vierailija
9/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SI-rokotuksen jälkeen. Sen pitäisi mennä ohi päivässä, jos lapsi juo ja on heräteltävissä, ei pitäisi olla huolta.

Vierailija
10/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?

Vierailija
11/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?

Mielellään ei ensimmäiseen yhdeksään tuntiin. Ja annetaan jos kuumetta yli 38,5 astetta. Muut kuumelääkkeet vielä huonompi vaihtoehto kuin parasetamoli.

Vierailija
12/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtinyt saada jo tartunnan.

Vierailija
13/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtinyt saada jo tartunnan.

Ettekö te ihmiset ole lukenett lehtiä? Rokotteesta voi saada sikainfluenssan kaltaiset oireet, jotka menevät muutamassa päivässä viimeistään ohi. Ei mitenkään epätavallista eikä vaarallista.

Tottakai lasta täytyy seurata, mutta todennäköisesti ei mitään syytä huoleen.

Vierailija
14/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava päivä nukkuessa, väsytti aivan kamalasti. Mulle ei kyllä tullut kuumetta, mutta muut oireet kyllä, pää oli ihan järkyttävän kipeä ja samoin käsi. Vieläkään ei ole normaali olo, vaikka rokotusesta viikko...

Vierailija
15/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina piikitettiin, yöllä nousi 40 asteen kuume joka ei meinannut millään laskea. seuraava päivä meni kuumeessa, mutta sunnuntaina jo parempana. meille sanottiin, että flunssan oireita saattaa esiintyä.

Vierailija
16/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä oli jäsenet kipeitä, päänsärkyä jne. Eli rokotteesta voi tulla noinkin kipeeksi. Meille neuvolasta sanottiin et jos kuume nousee siihen 39 niin sitten yhteys sinne. Kummallekaan ei tosi kuumetta tullut.

Vierailija
18/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä yli 38 asteen kuume ei ole lievä!

Vierailija
19/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rokotteesta voi nousta jopa 40 asteen kuume ja olo on kuin olisi jyrän alle jäänyt. Pari päivää siis aivan kamala olo mutta menee sitten ohi eli nopeammin kuin olisi itse tauti päällä.

Vierailija
20/47 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen kaikki apuaineet ovat samoja mitä on käytetty tavallisessa influenssa rokotteessa ja muissa jo kauan markkinoilla olleissa rokotteissa. Ainut vähän tutkittu asia on itse influenssa virus. Miettiä kannattaa, haluatko tämän viruksen elimistöösi taltutettuna, jollon vältät taudin vai haluatko epidemia aikana sikainfluenssan, jossa sama TUTKIMATON virus kun rokotteessa. Rokote ei ketään tapa, tauti voi senkin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi