Mitä tehdä, titteliin muutos
Sain juuri tietää, että nimikkeeseeni tulee asteen verran korotusta. Meillä on aikamoinen myllerrys ja säästökuuri firmassa, mutta silti koen, että olisin oikeutettu palkankorotukseen tämän uuden nimityksen vuoksi.
Mitä mieltä olette? Assarista koordinaattoriksi. Paljonko lisää palkkaa? Olen keskipalkattu tällä hetkellä vanhalla nimikkeelläni.
En ole enää kauaa firmassa, sillä jään helmi-maaliskuun vaihteessa ä-lomalle. Olen määräaikainen työntekijä. Palkankorotus ei siis paljon tuntuisi firman budjetissa, mutta minun ä-päivärahassa kyllä tuntuisi:)
Kommentit (3)
Laskin juuri, että 200€ korotus toisi n. 100€ lisää ä-rahaa! Että olis se ihan kiva:))
Ap
Ja se tietysti on neuvottelukysymys. Kannattaa miettiä miten toimenkuva muuttuu, pelkkä titteli ei aina oikeuta korotukseen.
Varmasti ainakin yleisen vastuun lisääntyminen, vastuun ottaminen muiden työstä, esimiestehtävät, työtehtävien vaativuuden lisäääntyminen (kommunikaatio, projektiosaaminen, asiaosaaminen, taloudellinen vastuu jne) ovat asioita, joiden kannalta kannattaa miettiä valmiit perustelut.
Se on siis ainakin 20% suurempi kuin vuoden 2008 tulosi?
P.S. Ei se palkankorotus oikeasti hetkauta äp-rahaa paljoakaan ylöspäin.