lahjoitan oman rokoteannokseni jollekkin! ole hyvä.
en ota sitä vaikka maksettaisi.
eli vantaalla on nyt ainakin yksi annos vailla käyttäjää.
Kommentit (18)
täällä riskiryhmään kuuluva, raskaana oleva.
Joensuusta! Saa joku minun rokotteen myös :)
Itse myös raskaana. Minulla tulossa jo seitsemäs. Mieheni ja lapseni eivät tule saamaan rokotetta. Emme muutenkaan ota rokotteita. Ne ei selvästikään ole hyväksi ihmiselimistölle. Mitähän tuo rokote tulee aiheuttamaan sikiölle? Sitä ei voi kukaan tietää. Ainakaan sikainfluenssa ei vaurioita sikiötä. Valitsen siis vauvalle ns. turvallisemman vaihtoehdon. Onko kellään kokemuksia raskaana ollessaan tästä taudista? Oliko rajumpi, kuin tavallinen influenssa. Minulla ja perheelläni yleensä influenssaa harvoin ja menee helposti ohi.
en ota sitä vaikka maksettaisi. eli vantaalla on nyt ainakin yksi annos vailla käyttäjää.
muistathan kuitenkin pitää huolta, ettet lahjoita tautia minulle, ennenkuin rokotteen saan. Eli pari viikkoa sitten pois ihmisten ilmoilta, jos sairastut.
rokotuksista kieltäytyjät huolehtivat 100 varmasti siitä, että eivät tartuta tautia yhtään keneenkään toiseen. Eli eivät sitten sairastuessaan mene terveyskeskukseen, eikä tietenkään liiku julkisissa tiloissa sairastumisen aikana, eikä muutamaan päivään sen jälkeen.
Kerran ette ota ilmaista rokotetta ettehän tuki sitten päivystystä ja tehoa niiltä ketkä sairastuvat kun ei ole keretty rokottaa?
Kantakaa sitten vastuunne ja hoitakaa lapsennekin kotona.
En ole hysteerikko, mutta tiedän että nämä rokotevastaiset on sit meuhkaamassa päivystyksessä lastensa kanssa kun ovat kuoleman kielissä.
lääkeannosta omille lapsillenne. Te olette hoitojonossa sit viimeisenä.Syötte niitä luontaislääkkeitä vaan.
ottamistaan riskeistä, tehnyt päätöksen täysissä sielun ja ruumiin voimissa, ja ottaa vastaan sairaala/tehohoitopaikan vain mikäli ei ole muita tarvitsijoita.
rokotetta. Kunhan vaan kantaa siitä yhteiskunnallisen vastuunsa, ja huolehtii, ettei _kukaan_ sairastu hänen tartuttamanaan.
monta rokotetta lahjoittuu kun Iltalehden kyselyn mukaan yli 10 000 vastaajasta vain 35% on ottamassa rokotteen.
jos tulee sivuoireita tai jälkioireita vuoden päästä tai joskus niin muistakaa se ettette saa mistään korvauksia niin tiedätte sitten senkin ettette voi valittaa minnekään jos tulee joku pysyvä sairaus
joten aioin kyllä tarpeen vaatiessa käydä myös terveyskeskuksessa JOS KÄVISI NIIN että sairastuisin ja tarvitsisin lääkäriä.
Eikö ole surullista, että Suomessa on noin tietämättömiä ja agressiivisesti itseään ilmaisevia ihmisiä, kuin tässä ketjussakin on? Niin kuin rokottamattomuus olisi kansalaisvastuun kiertoa yhteiskunnallisesti petturitoimintaa.
Yhtä hyvin voitaisiin tehohoito kieltää jokaiselta saunasiiderin nauttijalta, koska porttiteorian mukaan se on tie kohti maksakirroosia, maksan siirtoa ja tehohoitokuluja Suomessa eniten aiheuttavaa toimintaa, lisäksi lapset ja nuoret voivat saada siitä vaikutteita ja niin alkoholistien määrää kasvatetaan taas...
Tämä esimerkki on siis yhtä höperö kuin nuo esimerkit taudinlevittäjäkansalaisista!!
Pysykää terveenä edes päästänne :)
Terveisin yksi rokotettu
voisi jättää hoitamatta.
Ja muutkin alkoholin seurannaisvaikutukset minkä takia tukitaan päivystykset.
Ja pläskit kans!!
voisi jättää hoitamatta. Ja muutkin alkoholin seurannaisvaikutukset minkä takia tukitaan päivystykset.
päivittäin (?) teette on autolla ajelu. Eli, jos loukkaannutte auto-onnettomuudessa, teidät voi jättää hoitamatta, koska se nyt vain oli oma syynne.
mutta ei taida auttaa. Oletteko riskiryhmään kuuluvia..? Minä haluaisin rokotteen vaikka heti, mutta en sitä saa koska olen perusterve..rokotteen saa ehkä sitten joskus ensi vuoden puolella..