Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-32-vuotiaat naiset, kuinka monta vuotta teillä on työkokemusta?

Vierailija
10.11.2009 |

Entä montako lasta ja montako kotivuotta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 32 kun aloitin työt toisen lapsen hoitovapaan jälkeen.

Vierailija
22/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 32 vuotta, korkeakoulututkinto suoritettu ja työvuosia takana kohta 11. Esikoinen on 2-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan suoritettua tutkintoa ja "oikeissa" valmistumisen jälkeisissä töissä olen ollut 8,5v. Kotiäitinä olin 3,5 vuotta ja samaan aikaan opiskelin myös.

näitä ennen vuositolkulla tietty kesätöitä ja harjoitteluja ja opintojen sivussa tehtyjä töitä.

Vierailija
24/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkokemusta 7v, yksi lapsi, kotona ollut mitä äitiysloma on nyt kestänyt eli 9kk.

Vierailija
25/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä olen ollut vasta kolmisen vuotta. Minulla on kolme kouluikäistä lasta. Välillä olin lasten kanssa kotona ja välillä opiskelin (ensin jonkin aikaa amk:ssa, sitten yliopistossa).

Äskettäin olin työhaastattelussa, jossa kysyttiin, miten arkeni sujuu kun minulla on niin pienet lapset. Ihmettelin hieman kysymystä, sillä mielestäni minulla ei ole 33-vuotiaaksi kovin pieniä lapsia. Lapset ovat nyt 7v, 11 v ja 13 v.

Kukin tavallaan.

Vierailija
26/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan suoritettua tutkintoa ja "oikeissa" valmistumisen jälkeisissä töissä olen ollut 8,5v. Kotiäitinä olin 3,5 vuotta ja samaan aikaan opiskelin myös. näitä ennen vuositolkulla tietty kesätöitä ja harjoitteluja ja opintojen sivussa tehtyjä töitä.

Sinä olet ollut ahkera ja tehokas! Tukevatko kaksi yliopistotutkintoasi toisiaan vai ovatko täysin eri alaa? Minä suunnittelen, että suorittaisin vielä toisen tutkinnon. Olen kylläkin jo 33 v, joten olisin vähintään 37-vuotias kun valmistuisin.

Vierailija
27/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis valmistunut 21-vuotiaana, kun olet kotonakin ehtinyt noin kauan olemaan? Mikä ala mahtaa olla kyseessä?

Vierailija
28/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskellut 2 ammattia, ja ollut niissä täysipäiväisesti töissä 3 vuotta. Sen jälkeen 4 vuotta lasten kanssa kotona, nyt viimeiset 3 vuotta olen tehnyt omasta tahdosta 50% työaikaa + hoitanut lapset kotona. Meillä on molemmilla miehen kanssa vuorotyö niin onnistuu hyvin, ja samalla lapsilta jää pois ilta ja yöhoidot, joita muuten tulisi väkisinkin.

Noiden päälle sitten kesätyöt 15 vuotiaasta alkaen joka kesä, omaa alaa liipaten nekin. Ja tietysti opintojen aikana tehdyt ilta- ja viikonlopputyöt.

Vierailija
29/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkokemusta, sitten syntyi eka lapsi:-) Muuten työkokemusta kamaaaalan paljon.

Vierailija
30/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v, joten asia ei minulle kuulu mutta pakko kommentoida, että kun olen valmistumisen jälkeen (-07) käyny työhaastatteluissa jos olen päässy sinne asti niin se aina tyssää siihen hiton TYÖKOKEMUKSEEN. Kun aina pitäs olla vähintään se 5vuotta. Merkonomi olen koulutukseltani,eli kaupan alan töitä ja luulis että saisi helposti,ehkä etelässä mutta ei täällä pohjosessa tod. Ihan vituttaa tommonen kun nykyään sitä työkokemusta pitää olla ja koulun työharjotteluita ei kuulemma lasketa siihen,haastattelijoiden mukaan. Sitten jos pääsee johonkin töihin niin laitetaan ensimmäisestä virheestä pellolle,joka on tosi sairasta ja typerää ainakin minun mielestäni.

Vierailija
31/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 25 vuotiaana OTK:ksi. Töissä olen valmistumisen jälkeen (koko ajan oman alan töitä) ollut vajaat viisi vuotta. kaksi lasta, joiden kanssa olen ollut kotona yhteensä noin 3 vuotta.

Vierailija
32/32 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v, joten asia ei minulle kuulu mutta pakko kommentoida, että kun olen valmistumisen jälkeen (-07) käyny työhaastatteluissa jos olen päässy sinne asti niin se aina tyssää siihen hiton TYÖKOKEMUKSEEN. Kun aina pitäs olla vähintään se 5vuotta. Merkonomi olen koulutukseltani,eli kaupan alan töitä ja luulis että saisi helposti,ehkä etelässä mutta ei täällä pohjosessa tod. Ihan vituttaa tommonen kun nykyään sitä työkokemusta pitää olla ja koulun työharjotteluita ei kuulemma lasketa siihen,haastattelijoiden mukaan. Sitten jos pääsee johonkin töihin niin laitetaan ensimmäisestä virheestä pellolle,joka on tosi sairasta ja typerää ainakin minun mielestäni.

Noinhan se usein menee :( Nainen ei ole koskaan oikean ikäinen. Ensi liian nuori ja kokematon. Sitten lapsentekoiässä. Sitten pienten lasten äitinä ei toivottu (lapset sairastaa) ja hetken päästä (n. 40 vuotiaana) oletkin sitten liian VANHA :D Karmeeta tämä nykymeininki. Työelämä on ihan sairasta. Miksi me suostutaan tällaiseen?

Mietin vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan