30-32-vuotiaat naiset, kuinka monta vuotta teillä on työkokemusta?
Kommentit (32)
mutta näin mulla:
työelämässä yht. n 5 vuotta, 4 lasta.
3,5 v. Juuri jäin ekalle äi-lomalleni.
Olen jo 34. Ekan lapsen sain 30v ja siitä lähtien kotona. Työkokemusta oli tuolloin kotiin jäädessä 9v.
kaksi lasta, kolmas tulossa. Kotona lasten kanssa puolitoista vuotta.
Ja sitten jotain kouluaikaisia osa-aikahommia tuohon päälle. Kotivuosia 6, kolme lasta.
mulla oli 3-kymppisenä työkokemusta reilut 4 vuotta. Esikoisen sain 30 vuotiaana ja kotona olin vuoden ja neljä kuukautta. sitten olin pari vuotta töissä sain toisen kotona puolitoista vuotta ja sitten menin töihin pariksi vuodeksi. Nyt olen kolmannen kanssa kotona ja aion olla kunnes nuorin täyttää 3 vuotta.
Jotenkin tullut sellainen tuntuma, että muilla kolmekymppisillä tullut lasten lisäksi sitä työkokemusta jo lähemmäs 10 vuotta, vaikka eihän se oikeastaan loogista olekaan...
Itse kohta 32v, työkokemusta n. 5 vuotta, kahden lapsen kanssa kotona n. 5 vuotta. Kolmatta odotellaan ihan alkutaipaleella :)
Sisältyykö teillä noihin työkokemusvuosiin myös perhevapaat? Voiko ne muuten "virallisesti" laskea mukaan, jos on ollut silloin työsuhteessa?
Oman alan töitä n. 6 v. Tähän ei sisälly perhevapaita (eivät siis "kokemuslisät" karttuneet kotonaololla näköjään). Lisäksi kesätöitä yms.
Kaksi lasta, kotona heidän vuokseen yhteensä n. 3,5 v.
= 18-vuotiaana yliopistoon, valmistuminen 4,5 v päästä, opiskeluaikana jo osa-aikatöissä ja heti valmistumisen jälkeen kunnolla töihin.
Olen ollut työelämässä n. 8 vuotta. Minulla ei ole vielä lapsia.
Olen 30v ja ensimmäinen lapsi kohta syntymässä. 10 vuotta kerkesin olemaan tässä nykyisessä työssä. Tarkoistus ei ollut jäädä sinne vuotta pidemmäksi aikaa, vaan lähteä opiskelemaan. Eli kokoajan on harmittanut oma saamattomuuteni lähteä takaisin koulun penkille... Nyt toivottavasti lomien jälkeen toteutan unelmani lisä koulutuksista ja "pääsen" irti vanhasta työstäni.... :)
Työkokemusta (opiskeluajan kesätyöt ja harjoittelut pois lukien) 4,5 vuotta.
Lapsia on 2, 6v. ja 3v.
Työkokemusta (opiskeluajan kesätyöt ja harjoittelut pois lukien) 4,5 vuotta.
Lapsia on 2, 6v. ja 3v.
Siis 33 v ja tyovuosia takana 8 (oman alan toita). Lapsia kaksi ja kotona vietettyja vuosia 2
työkokemusta 8 voinen syntyy tammikuuda
kotivuosia 2
esikoinen 4 v ja t
Mulla on ikää jo vähän enemmän, mutta tuossa vaiheessa oli työvuosia takana osa-aikaisesti noin 15-17v ja maisterin paperit taskussa ollutta oman alan työtä 9 vuotta. Lisäksi olin ollut siinä vaiheessa siitä vähän reilu puoli vuotta hoitovapaalla. Eli oman alan työssä 8,5 vuotta täyspäiväisenä, yli 9 vuotta, jos ennen maisterin papereita olevat kesätyöt yms. lasketaan.
Työkokemusta 9 vuotta jos nyt oikein laskin, ikää on 32-vuotta. Esikoisen sain 21-vuotiaana ja kuopuksen 28-vuotiaana, molempien kanssa olen ollut 3 vuotta kotona.
Kaksi lasta (kaksoset), joiden kanssa olin kotona kunnes täyttivät 3v.
Olen mennyt oman alani vakituisiin (& kokopäiväisiin) töihin 9,5 vuotta sitten. Välillä olen ollut vuoden äitiyslomalla nyt kaksivuotiaan lapsen kanssa.
lasketaanko kesätyö mukaan? ja harjoittelut?
mulla 2 lasta, kotona heidän kanssaan 3 vuotta yhteensä. ja työkokemusta - tättädädää!
11kk
jippijaijei...