Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä taas tiedät saavasi jouluna lahjaksi, jota et oikeasti halua/tarvi?

Vierailija
10.11.2009 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toki, mutta en tarvitsisi ;) Mutta kaksi sisarusta fasulla töissä, niin tietäähän sen..

Vierailija
2/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mulle useamman numeron liian ison tekokuituisen vaatekappaleen (anoppi luulee että me ollaan saman kokoisia, hän on n. kokoa 44, itse olen 36-38) jostain halpakaupasta. Olen sanonut useampaan kertaan että mulle ei oikeasti tarvitse ostaa mitään (ja tarkoitan sitä!), mutta kun ei usko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

villi veikkaus on joku jouluinen ripsikaitaliina, jossa on kulta- tai hopealankoja. Tai sitten jotkut "pellava"laudeliinat.

Anopilta. Anteeks..

Vierailija
4/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sitten kuitenkin väännettyä... Hyvää suklaata, esim. Belgialaisia konvehteja, saa mielellään antaa lahjaksi ;).

Vierailija
5/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on itsetehtyjä pipareita, joulutorttuja ja kakkuja. Valitettavasti. Kyllä kai nyt jokainen osaa itsekin leipoa.

Vierailija
6/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle ei varmaan mitään "kummajaisia" ole tulossa mutta lapsille anoppi ostaa usein villasukkia. Siis kyllähän noita villasukkia tarvitaan mutta kun äitini ja mammani tekevät niitä itse (toiveiden mukaan) niin ärsyttää kun anopilta tulee niitä myös, useimmiten hassun näköisiä, muotoisia eikä aina niin oikean kokoisia! Eikä auta että sanoisi asiasta, anoppi ei koskaan kuuntele joten 5 minuutin päästä ei enää muista kuulemaansa...

Vierailija
7/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä en tykkää kun ovat liian makeita... Haluaisin mieluummin jotain hyvää tummaa suklaata (vaikka belgialaista)...

Vierailija
8/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mulle useamman numeron liian ison tekokuituisen vaatekappaleen (anoppi luulee että me ollaan saman kokoisia, hän on n. kokoa 44, itse olen 36-38) jostain halpakaupasta.

Olen 170cm/68kg eli kokoa L, silti (mies) ostaa S-koon yökkäreitä yms. :)

Ja joo, olen kyllä sanonut, että mieluummin niitä XL kokoisia, koska yöpaita saa olla ISO!! Mutta raukka parka varmaan haluais, että sillä olis pieni ja siro vaimo.

Vierailija
9/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvittäviä pyyhkeitä, tyynyliinoja ja pussilakanoita.

Tarkoitus on ehkä hyvä, mutta noita meillä on muutenkin kaapit täynnä, vähän paremmalla maulla vain valittuna.

Vierailija
10/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti tarttis yhtään rasiaa suklaata, mutta aina niitä monta saan.

Vierailija
11/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ostaa vaatteeni itse. Saan usein vaatteita, jotka eivät ole minun tyylisiä, jäävät siis käyttämättä.

Vierailija
12/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi minkään kanssa, usein ovat keskenäänkin eri "sarjaa". En koe olevani mikään snobi astioissa (käytössä 24h-sarja kahvikattauksessa), mutta ne mukit saavat minut lähes itkemään.

Vierailija
13/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jos joku joulu saisin joltakin joululahjan, oli sitten turhaa tai ei...

Vierailija
14/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja joita en lue, vaatteita joita en käytä, koruja joita en käytä

Vierailija
15/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä mä en haluis vaan sen takia et sit saa olla kuukauden syömättä jos syö ne kaikki... :DD

Vierailija
16/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka siis eivät oikeasti ole edes lämpimiä... Ja todennäköisesti niissä on vielä jarrutkin pohjassa. Viime jouluna sain kahdet.

Vierailija
17/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni varmaan suklaa,karkit koska on tullu syötyä ja sen näkee kuvasta :D Mutta siis mikään ei periaatteessa ole turhaa,kunhan sais jotain paketteja eikä vaan sitä rahaa,koska sitä saan kun kukaan ei oikeen osaa ostaa mittää..Mutta sukat,alushousut,ja yleensäkki alusvaatteet on tarpeellisia mulle ainakin. Kuluu kuitenkin kun päivittäin vaihteleepi niin pesussa kuluu sekä käytössä. Rintaliivit ois nyt hottia kun imetys loppuu niin uusin rintaliivivaraston. :)

Vierailija
18/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata annetaan vaan koska tarttee antaa lahja "tollekin".

Ei siinä ole mitään ajatusta takana, ellei nyt joku rakasta jotain tiettyä herkkua, oman joulun lähinnä pelastaa Mauri Kunnaksen Joulu-konvehdit. Niistä tiedän, että minua joku "muistaa", eikä lahja ole vaan pakollinen ostos.

Vierailija
19/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helkutti mä oon asunu jo "muutaman" vuoden omillani, mulla on astioita. Ja ne on nykyään ihan samaa sarjaakin, et mä en todellakaan halua mistään löytötexistä kuppeja, sori :)

Vierailija
20/22 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulunakin saadut on vielä paketissa, kun ei niitä kukaan enempäänsä tarvitse. Olen yrittänyt anopille vihjaista, että pyyheliinat olisivat tarpeellisempia, ainakin vaihteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi