Uusi työpaikka - en saa perehdytystä, en omia töitä -> tulen hulluksi
Mä en enää jaksa istua ja pyöritellä peukaloitani. Olen tottunut tekemään PALJON töitä. Tilanne tekee mut hulluksi :(
Kommentit (5)
ei ole kuulemma aikaa. Mun pää hajoo! Jotkut saa stressin liiasta työmäärästä, minä siitä ettei ole MITÄÄN tekemistä. Kaamee hedari. :(
ap
Sinähän juuri voisit auttaa töissä että muilla ei olisi niin kiire. Mitä sinut on palkattu tekemään? Samoja töitä kuin ne joilla on kiire?
Samoja töitäpä juuri kun ne kiireiset joiden pitäis perehdyttää. Tilanne alkaa keittää mulla yli. Laitoin just työhakemuksia menemään. Oon ihan hajalla. Iloisin mielin tänne tulin töihin.
Ap
Olen itse hoitovapaalla nyt, mutta muistissa on kyllä tuo uusien ihmisten perehdyttämättömyys (vitja, mikä sana!!) ja tyhjän panttina istuttaminen. Joillakin on hommia ihan sikana, mutta samojen ihmisten pitäisi ehtiä neuvoa uutta, ajaa sisään hommiin, mutta ei pysty kun tehdas seisahtuu jos ote herpaantuu.. Osasto käy ylikierroksilla ja kaivattua lisähenkilöstöä on saatu, mutta tuo täysivertaiseksi tekijäksi leipominen ontuu. Pomo pesee kätensä mennen tullen koko hommasta, ja miksi ei pesisi, kun ei tiedä meidän hommien käytännön tasosta yhtään mitään.
Vaadi oikeuksiasi, ei rekrytointi saa loppua siihen kun ihminen on palkattu!