Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko te vauvan kanssa kotona olevat vanhemmat ruokaa itsellenne?

Vierailija
10.11.2009 |

Minua ei huvita yhtään keittää tai paistaa ruokaa vain itselleni. Kuinka te muut olette asian ratkaisseet

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten vasta kun mies tulee töistä, valmiiksi laitan. Ei kai nyt kukaan aikuinen kahta kertaa päivässä syö, haloo.

Mä kun syön usein kolme kertaa päivässä lämpimän ruoan. Sekä aamupuuron, välipalat ja joskus vielä iltapalankin. Painoa 55 kg ja imetän, jos sillä jotain merkitystä on.

t. 17

Vierailija
22/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis yleensä laitoin päivällisen sekä minulle että miehelle.

Olen jo ennen vauvaa laittanut näin, ja päivällisruuasta on yleensä riittänyt jämiä meille molemmille sitten evääksi töihin (ja nyt siis minulle seuraavan päivän lounaaksi). Harvemmin tulee kahta lämmintä ateriaa kokattua samana päivänä riippumatta syöjien määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten vasta kun mies tulee töistä, valmiiksi laitan. Ei kai nyt kukaan aikuinen kahta kertaa päivässä syö, haloo.

Aiemmin söin toiseksi ateriaksi vain voileipää, mutta se ei tehnyt kiloille hyvää... Voileipiä tulee jostain syystä mätettyä paljon enemmän kuin "oikeaa ruokaa" :) Puhumattakaan siitä, että jos ei ole ruokaa valmiina, niin mun tulee helposti mentyä keksipaketille...

Tosin saatetaan meillä syödä ruokaisia salaattejakin lounaaksi tai päivälliseksi, ei se nyt aina lämmintä ruokaa ole. Mutta sama asia mulle.

Vierailija
24/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pieni taapero. Vauva aikana saatoin syödä epäsäännöllisesti ja eineksiäkin ja sitten syötiin miehen kanssa kunnon ruoka kun tuli töistä.

Nyt kun lapsi on taapero ja toinen tuloillaan, teemme niin, että teemme miehen tullessa ison satsin ruokaa jota riittää minulle ja taaperolle lounaaksi ja sitten taas tehdään uusi satsi kun mies tulee kotiin. eli kaksi lämmintä ateriaa syödään mutta kerran päivässä tehdään ruoka.

Ja minun on syötävä viisi ateriaa päivässä, koska minulla on raskaus diabetes ja korkea riski sairastua aikuisiän diabetekseen jo sukurasitteenkin vuoksi. Joten eipä tässä viitsi oikein terveydellä enään leikkiä.

Toinen asia on se, että haluan syödä lapseni seurana. Koen, että olisi kamalaa vain laittaa lapsi istumaan pöytään yksin syömään ja itse istua vieressä. Itse uskon, että en antaisi hyvää esimerkkiä tulevaisuuden ruokailuihin. Mutta tämä siis vain minun mielipiteeni ja tapani toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän