Minkä näköinen Lauri Tähkän vaimo mahtaa olla?
Kommentit (43)
Itse veikkaan tummaa,hiukan pyöreää ja kovasanaista naista jolla punaisia raitoja mustassa tukassaan,hiukan yli 30v....ehkäpä jopa polttaa tupakkaa...hmmm...
Vaikee sanoa mutta mun mielikuva on tämmöinen!
mutta pitkä eikä mikään mitenkään pieniluinen. Kaunis.
Olen nähnyt Lauri Tähkän vaimon todella usein, hän on meidän koulussa opettajana! (:
Olen nähnyt Lauri Tähkän vaimon todella usein, hän on meidän koulussa opettajana! (:
oon miettiny pari kertaa samaa... Tiiä sit miks.
on ope tai lastentarhanope turun seudulla
veikkaan vaalea-haalea-kilti-tavis
on tiukkapeppuinen pikkublondi.. Sehän kerran jo heivas sen akkansa jonkun nuoremman takia mutta sit palas. Kuuntelee vaan noita uuden levyn sanoja...Huhhuh, kyllon vaikiaa.
Koska käy Laurin kanssa maratooneillakin...
t. Kateellinen, joka ei koskaan saavuta ihannemittoja
Koska käy Laurin kanssa maratooneillakin... t. Kateellinen, joka ei koskaan saavuta ihannemittoja
se, että juoksee maratonin ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi hyväkroppainen. Asia kylläkin, jota jaksan aina ihmetellä... En vaan tajua miten on mahdollista treenata maratonille (se vaatii PALJON treeniä) ja silti olla ylipainoinen?! Mutta kyllä niitä tosi paljon on, ihmeellistä kyllä. Ko. henkilöstä ja hänen tiukkapeppuisuudestaan en tiedä.
on kaunis, siro ja vaaleatukkainen. Luultavasti rokkarille ei muunlainen kelpaa. Ja totta. Itsekin ihmetellyt joitain maratonin juoksijoita, että eivät todellakaan näytä huippukuntoisilta.
puolikkaalla bändillä ei ole vaimoa :-D
Bändin solistilla Jarkko Suolla on ja toivottavasti miestään kauniimpi.
puolikkaalla bändillä ei ole vaimoa :-D
Bändin solistilla Jarkko Suolla on ja toivottavasti miestään kauniimpi.
mutta pitkä eikä mikään mitenkään pieniluinen. Kaunis.
Lihakset näivettyy jos vanhalla ruokavaliolla (jolla suht kondiksessa ootte pysyneet) jatkatte ja juoksentelette raivokkaasti. Protskua lihasten raaka-aineeksi, niin ei elimistö panttaa läskin muodossa vähiä varantojaan.