Minkä näköinen Lauri Tähkän vaimo mahtaa olla?
Kommentit (43)
mutta tuosta juoksemisesta ja ylipainosta. mitä enenmmän juoksen sitä enemmän paino nousee.. eli joitain kuukausia sitten olin vielä normaalipainoinen kunnes aloitin juoksuharrastuksen ja olen lihonut 8 kg muuttamatta ruokavaliota.
joten oiskohan juoksemisella jokin lihottava vaikutus jos kerran maratoonaritkin on isoksi osaksi lihavia.
En kyllä tiennyt että noin paljon.
tullut tilalle vaan olen vaan selkeästi läskistynyt.
juoksija
yllättävän paljon! Mullakin juoksu muuten lihottaa, en tiedä miksi. Mun mies väittää, että alkuun vaan kertyy nesteitä lihaksiin ja se turvotus nostaa painoa, mutta luulisi että kuukausien kuluessa se turvotus laskisi!! Mä en voi juosta just tuon lihomisen takia, pitkät kävelylenkit tai sitten steppaus on mulle parhaat lajit.
Olen joskus kuullut jossain mainoksessa pätkän jostain sen biisistä, ja musta se kuulosti ihan iskelmältä. Ei se nyt rokkia ainakaan ole.
yllättävän paljon! Mullakin juoksu muuten lihottaa, en tiedä miksi. Mun mies väittää, että alkuun vaan kertyy nesteitä lihaksiin ja se turvotus nostaa painoa, mutta luulisi että kuukausien kuluessa se turvotus laskisi!! Mä en voi juosta just tuon lihomisen takia, pitkät kävelylenkit tai sitten steppaus on mulle parhaat lajit.
juoksun ennen kuin on niin lihava ettei pääse liikkumaan... siksi vaan aloin juoksemaan kun se käy nopeammin = ) ei oikeen olis aikaa tarpeeksi pitkille kävelylenkeille kun lapsi ei suostu enää istumaan rattaissa ja tarttis iltasella äkkiä hoitaa liikunnat.
se, että juoksee maratonin ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi hyväkroppainen. Asia kylläkin, jota jaksan aina ihmetellä... En vaan tajua miten on mahdollista treenata maratonille (se vaatii PALJON treeniä) ja silti olla ylipainoinen?! Mutta kyllä niitä tosi paljon on, ihmeellistä kyllä. Ko. henkilöstä ja hänen tiukkapeppuisuudestaan en tiedä.
juoksun ennen kuin on niin lihava ettei pääse liikkumaan... siksi vaan aloin juoksemaan kun se käy nopeammin = ) ei oikeen olis aikaa tarpeeksi pitkille kävelylenkeille kun lapsi ei suostu enää istumaan rattaissa ja tarttis iltasella äkkiä hoitaa liikunnat.
eli jos haluat juoksun laihtumishyötyjä, niin sitten pitäisi juosta pitkiä matkoja, vähintään aina tunti kerrallaan. Joku pieni pyrähdys on yhtä tyhjän kanssa, hyvää toki tekee muuten, mutta ei sillä kaloreita lähde.
on kaunis, siro ja vaaleatukkainen. Luultavasti rokkarille ei muunlainen kelpaa.
...ja yllätti. Että onko tää sitten joku ihannemaksimi? En tiennytkään.
t. kaunis, siro ja vaaleatukkainen, tiukkapeppuinen pikkublondi :D
Antakaa jo tän ketjun olla ja vaipua unholaan...
"tiukkapeppuisuudesta" niin puhuin hyväkroppasista versus ylipainoiset... Väärä sanavalinta, sori, olisi pitänyt laittaa hyväkroppaisen tilalle hoikka.
ku onko sillä jotain vikkoo vikkoo vikkoo ku vetää se naama ihan vinnoon vinnoon vinnoon??
että pieni, siro ja vaaleatukkainen olisi juuri "passeli" vaimo Tähkälle alia mikä lie. Ei siis syytä siitä sen kummemmin huvittua. Kysykääpä nyt miehiltänne mielenkiinnosta (jos tohtii rehellisesti vastata) että kumman ottaisi: pienen ja siron blondin vaiko pitkän ja romuluisen maantienvärisen tukan omaavan. Näin kärjistäen.
Noin henkilöä tuntematta näyttää hermostolliselta ongelmalta, lihakset eivät toimi symmetrisesti, vaan toinen puoli pysyy aika rentona.
Ja onhan kaverilla luonnostaan iso ja leveä suu (ei paha sinänsä), se korostuu tuossa epäsymmetriassa. Erikoisen näköinen, mutta ei minusta ruma.
mies ainakin haluaa pitkän naisen jotka yleensä siis romuluisia. eli kyllä varmasti suurin osa ottaa tuon pitkän naisen. harva lyhyttä haluaa.
juoksen 5 km, no nyt ainakin sanoin, ei se ihan lyhyt pyrähdys ole.
se juoksemisesta lihova
Komppaan tätä, valitettavasti. Juoksua takana 2,5 vuotta, 6 maratoonia ja + 5 kiloa. No, en silti lopeta, on se niin hieno laji. Juoksen 40 - 70 km viikossa, mutta ilmeisesti sitten vaan syön liikaa....
sitten nähdään vaimokin...
Niiden imago pohjautuu hyvin pitkälti Tähkän seksikkyyden varaan, joten vaimon tuominen julkisuuteen - vaikkakin vain linnan juhlien ajaksi - olisi lähinnä imagollinen itsemurha. Jos ne kutsun saa, menevät ne sinne kukin yksinänsä.
minäkin veikkaaan vaaleaa ja haaleaa. Ei hyvännäköinen
mutta tuosta juoksemisesta ja ylipainosta. mitä enenmmän juoksen sitä enemmän paino nousee.. eli joitain kuukausia sitten olin vielä normaalipainoinen kunnes aloitin juoksuharrastuksen ja olen lihonut 8 kg muuttamatta ruokavaliota.
joten oiskohan juoksemisella jokin lihottava vaikutus jos kerran maratoonaritkin on isoksi osaksi lihavia.