jotenkin loukkaa kun kaverini suunnittelee kokoajan TAMMI- tai HELMIkuun vauvan _tekemistä_.
kun alkuvuodesta vauvalla on parempi syntyä, parempi koulutulevaisuus jne. ja näitä pohditaan ääneen kokoajan. no voi meitä kun kummatkin pojat syntyneet loppuvuodesta, se pahin mahdollinen :(
Kommentit (29)
Minusta ystäväsi on oikeassa ja jos olisin voinut valita niin olisin myös halunnut alkuvuoden lapsia. Ei sitä kuitenkaan aina voi itse päättää.
Hän vain pohtii ääneen sitä tosiasiaa, että olisi hyvä että lapset syntyisivät alkuvuodesta. Eikä tarkoita sitä että sinä olisit huono äiti kun olet saanut lapsesi loppuvuodesta. Aina ei voida ajatella kaikkea tiukan seulan läpi että mitä mielipiteitään ääneen sanoo ettei vaan loukkaisi toista.
Voisinko minä sanoa ääneen että kivaa kun mulla on tyttöjä ja poikia ettei kukaan jolla lapset ovat yhtä sukupuolta vaan loukkaannu?
Pitäisikö mun olla hiljaa ilosta että mulla on monta lasta ettei yksi tai kaksilapsisen perheen äiti loukkaannu?
Pitäisikö mun olla puhumatta koirasta ettei kukaan allergisen lapsen äiti loukkaannu kun mun lapsilla voi olla koira lemmikkinä?
Mihin asti tätä pitää jatkaa?
Hän vain pohtii ääneen sitä tosiasiaa, että olisi hyvä että lapset syntyisivät alkuvuodesta. Eikä tarkoita sitä että sinä olisit huono äiti kun olet saanut lapsesi loppuvuodesta. Aina ei voida ajatella kaikkea tiukan seulan läpi että mitä mielipiteitään ääneen sanoo ettei vaan loukkaisi toista.
Voisinko minä sanoa ääneen että kivaa kun mulla on tyttöjä ja poikia ettei kukaan jolla lapset ovat yhtä sukupuolta vaan loukkaannu?
Pitäisikö mun olla hiljaa ilosta että mulla on monta lasta ettei yksi tai kaksilapsisen perheen äiti loukkaannu?
Pitäisikö mun olla puhumatta koirasta ettei kukaan allergisen lapsen äiti loukkaannu kun mun lapsilla voi olla koira lemmikkinä?
Mihin asti tätä pitää jatkaa?
Vaan on sellaisiakin ihmisiä jotka selkeästi haluavat näillä puheilla olla ilkeitä ja osoittaa paremmuuttaan,ainakin siis sitä mitä pitää itse parempana.
Esim. et kai sä ole kateellinen kun mun mies on niin paljon komeampi kuin sun mies!
t. kahden ihanan loppuvuoden lapsen äiti
sen ihmeellisempää viestiä. Sinä loukkaannut ihan turhasta.
Onhan se niinkin, ettei se lapsi nyt aina synny sunnitelmien mukaisesti ja jos lapsi syntyy loppuvuodesta, niin ihan yhtä toivottu ja rakas se lapsi on, eikö?
Mikähän siinä on kun kaikki asiat on mallillaan niin pitää kaivamalla kaivaa joku surkuttelun aihe!
T;Miestenmies
myös ääneen säälivät loppuvuoden lapsia missä vaan ja tosiaan ääneen. onhan se vähän dissausta!
etta olisi kiva saada vauva kevaalla, jotta voi ulkoilla kesalla pukkuvauvan kanssa.
Itse olen loppuvuodesta syntynyt ja koulu tuotti ensimmaisilla luokilla ongelmia. Mutta moni loppuvuonna syntynyt kaverini taas parjasi ihan hyvin.
moni asia olisi helpompaa jos lapsi olisi koulua ja eskaria aloittaessa ikäluokan vanhimpien joukossa. Ei minua loukkaa sen mainitseminen