Mieheni parasystävä tunnusti olevansa ihastunut minuun..
Hirveä tilanne. Olimme juhlimassa porukalla, ja hän koko illan sanoi että on asiaa mnulle. Aamuyöstä saavuimme yhdessä meille (mieheni oli lähtenyt jo aikaisemmin kotiin), ja hän kertoi olevansa ihastunut. Hän yritti suudella, mutta peräännyin (onneksi!!)
Laitoin asian kännin piikkin, mutta hän on edelleen sitä mieltä. Olemme nyt viestitelleet paljon, ja hän pisti kauniilla sanoillaan minut ihan sekaisin. Emme todellakaan aio tehdä mitään, rakastan miestäni ja tämä ystävä on meille molemmille tärkeä. Yllätyin kuitenkin omista tunteistani, mitkä hän herätti.
miten pääsen näistä tunteista eroon. Pakahdun aina kun saan häneltä viesti. pelkkä halaus saisi minut ihan veteläksi..
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (42)
ihastuin joskus erään ystäväni poikaystävään. Asuimme tämän kaverin kanssa kimpassa ja poikaystävä oli usein meillä. He olivat tosi onnellisia ja rakastuneita ja poikaystävä oli TOSI kiva ja fiksu. En ikinä tosin tunnustanut sitä kenellekään, mutta salaa olin tosi ihastunut häneen. Näin jälkikäteen uskon, että ihastuminen johtui siitä että olin kateellinen kaverilleni, koska hän oli niin onnellinen. Eli sen pojan kanssa sillä ei niin kauheasti ollut tekemistä välttämättä.
Samoin ajattelin kun mieheni kaveri ihastui minuun. Uskon että kyseessä oli enemmänkin ihastuminen siihen, että kaveri näki miten onnellisia me olimme.
Voihan toki olla että miehesi ystävän tunteet ovat aitoja, ja sinun kanssa. Uskoisin kuitenkin että kyseessä on ns. Huuma=) Eli en tekisi itse mitään. Puhuisin asiasta tämän ystävän kanssa ja sopisin sen.
etsiä itsellesikin joku muu fantasioinnin kohde. Ettet sitten josksu kännipäissäs sorru tekemään jotain typerää.
miksi hän sitten puhuu lainkaan tunteistaan?
Jos halailet häntä ja edes keskustelet tai viestittelet tunteistanne, annat sen signaalin, että saatat olla kiinnostunut ja jotain saattaa tapahtua. Jos et halua mitään hänestä, sanot suoraan, että olet naimisissa ja joko ollaan pelkkiä kavereita tai katkaistaan välit kokonaan ja kerrot miehellesi, miksi välit on katkaistu.
Ja jos et ole edes ihastunut vaan vain imarreltu saamastasi huomiosta, niin unohda koko tyyppi heti. Tuo ei ole perheen rikkomisen arvoista!
tollaisten typerien pilaviestien kirjoittaminen. En voi uskoa, että kukaan tosissaan rohkaisee pettämään. Pidetään keskustelupalsta asiallisena!!!
Mutta katkaise välit ystäväänsä ennen sitä.
Homma on menosa reisille, pahemman kerran.
niin halutaan vähän osallistua ajatusleikkiin.
Huumori ja ajatusten lento on tämän palstan suola, ei täällä muuten viitsi olla.
Ja kyllähän tuollainen tuleva salarakas kiehtoo kenen tahansa mieltä. Senkin tosikot av-mammat.
käy ilmi myös se, että olet halaillut ja viestitellyt eli jollain tapaa "rohkaissut" hänen ystäväänsä näissä tunteissa. Voi myös olla ettei miehesi usko sinua ja teidän välit tulehtuu. Ei ole sen arvoista. Paina vaan villaisella ja sano napakasti tyypille, että pelleilyn on loputtava saman tien. Homma ei voi edetä mihinkään joten tee se kertaheitolla ja kunnolla selväksi. Ei mitään hemmetin veikistelyjä!!!!!! Älä osoita, että olet imarreltu, muuten jatkaa sitä!
hänen ihailunsa, kehunsa ja palvovat katseensa olivat todella imartelevia! Hän yritti myös suudella minua.
Avioliitto oli jo oman miehen kanssa melko urautunut ja tylsäkin. Pidin kuitenkin pääni kylmänä ja selitin ihastuneelle työkaverille rauhassa, että en hyväksy tällaista ja tästä on tultava loppu. Siihen se sitten loppui.
Elätte vain yhden elämän ettekä salli itsellenne pientä seikkailua pois arjesta? Kenenkään ei tarvitsisi tietää tästä?
Vai mitä ap tykkäisit, jos miehesi ja paras ystäväsi toimisivat samoin sinun selkäsi takana? "En halua rikkoa perhettä, mutta kunhan vaan viestitellään ja halaillaan..." Jos et lopeta peliä alkuunsa, tulee vielä ikävää jälkeä. Usko mua.
olen siis sanonut tälle ystävälle, että mitään ei tule tapahtumaan, olen onnellinen mieheni kanssa ja rakastan tätä. Hän tietää ja hyväksyy tilanteen. En myöskään ole viesteissä sen kummemin sanonut että olen fantasioinut hänetsä tms.. olen pikemminkin sanonut että tämä täytyy unohtaa, ja ajan kanssa se myös unohtuukin.
hän kertoi että näitä tunteita on ollut jo yli vuoden.. sekin vähän hämmästyttu minua. nyt hänen oli jostain syystä tarve kertoa.. kun tajusin mitä hän aikoo, sanoin siinä vaiheessa ettem välttämättä halua kuulla mitä sanot.. kertoi kuitenkin.
mennä pidemmälle. minun viesteissäni ei ole mitää pahaa, esim jos mieheni ne näkisi. mutta en halua että heidän välit menee.
ap
Hänellä on oikeus tietää ja päättää oikean tiedon pohjalta, miten ystäviensä kanssa toimii.
Tämä paras ystävä ei ole paras ystävä. Perheenne lähipiiriin on luikerrellut kalkkarokäärme. Päättäkää yhdessä, mitä sille teette.
ystävä miehelläsi. Kerro miehellesi tästä touhusta, ettei hän tunne itteään aivan narriksi. Kuitenkin jostain saa kuulla asiasta. Siinä sitten on sinullakin selittelemistä.
Pahimmassa tapauksessa teille tulee ero miehesi kanssa eikä kaverikaan halua enää syvällisempää suhdetta kanssasi. Sori suorat sanani. :)
on ollut näin pitkään kertomattakin. ja sanoi että ei ole halunnut olla meidän kanssa tekemisissä, koska tuntee niin-minusta se on ystävän ajattelua. hän on oikeasti hyvä ystävä, ja kärsii tämän tilanteen takia.
minä olen ollut vahva, enkä ole antanut ymmärtää että meillä voisi olla jotain.
ap
niin en minä ainakaan tätä ystävää ottaisi itselleni =) ei siis mnun makuuni!!!
ap
pelkään ettemme voi koskaan enää viettää aikaa toistemme kanssa niinkuin ennen.
tunteille ei mitään mahda, mutta olen myös sitä mieltä että olisi saanut jättää kertomatta. olin aluksi vihainen. hän pyysi anteeksi myöhemmin väärää käytöstään. mutta sanottu mikä sanottu..
tuosta on turha kertoa miehelle. Otat vain etäisyyttä tähän miehen ystävään ja kohta et edes muista koko hommaa. Itse en ole kokenut ihan vastaavaa, mutta selkeästi mieheni paras kaveri on ollut ihastunut minuun ja minä siihen joskus aikoja sitten. Vietettiin ja vietetään edelleen todella paljon aikaa kolmistaan ja tämä kaveri onkin kuin perheenjäsen meille. Ei sit tule ajateltua enää "sillä tavalla", kun antaa niiden tunteiden vaan mennä eikä tee niille mitään. Tsemppiä!
Älä vastaa hänen viesteihinsä, älä innosta häntä. Se on julmaakin. Mies toipuu kyllä ja ihastuu toivottavasti naiseen, joka ei ole varattu.