Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehtaanko lähteä opiskelemaan 34-vuotiaana?

Vierailija
18.11.2009 |

minulla ei ole mitään ammattia, ylioppilas olen sentäs. nyt on syntynyt halu alkaa kuviksen opeksi. mutta kehtaako sitä enää näin vanhoilla päivillään lähteä opiskelemaan? onko kellään kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mitään ammattia, ylioppilas olen sentäs. nyt on syntynyt halu alkaa kuviksen opeksi. mutta kehtaako sitä enää näin vanhoilla päivillään lähteä opiskelemaan? onko kellään kokemusta?

"kehtaamisesta?"Ymmärrän jos jännittää tms..mut kehtaamista en tajua..Olen 40-v opiskelija ja ylpeä siitä..

Vierailija
2/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana sulla olisi sentään n. 25 työvuotta edessä vielä valmistumisen jälkeen. Balettitanssijaksi yms en kyllä suosittele hakemaan enää tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin ammattikorkeaan, kun olin 33v, nyt valmistun ja täytän 37v. :-) Mulla on vielä pitkä ura edessä!

Vierailija
4/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ovat tehokkaita ja innostuneita opiskelijoita, aikaa ei kulu oheisrientoihin.

Vierailija
5/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha opiskelemaan (käytät iästäsi ärsyttävää sanontaa joka on herjaus todellisia ikäihmisiä kohtaan) mutta tarpeeksi vanha aikuistumaan ja toteuttamaan itseäsi ja taipumuksiasi muiden mielipiteitä pelkäämättä. Ylioppilastutkinto on työmarkkinoilla yhtä tyhjän kanssa!

Vierailija
6/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kipin kapin työkokemusta. Sillä niitä töitä saadaan, ei papereilla.

Vierailija
7/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemaan. Eikä hävettänyt yhtään.

Oppilaitokset arvostaa aikusopiskelijoita, koska valmistuvat yleensä etuajassa/ajallaan ja ovat motivoituneita.

Lähde ihmeessä, et taatusti ole ainut aikuinen - minne nyt ikinä aiot hakeakin!

Vierailija
8/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kun totesi säälivänsä kaikkia yli 30v opiskelijoita. Mutta hänen maailmankuvassaan on myös säälittävää jos on 26 v eikä ole omaa autoa. Eiköhän ikä tuo tällekin nuorukaiselle järkeä ja avarakatseisuutta :)

Eli tottakai lähdet opiskelemaan jos vain haluat. Turha on mieltänsä teinien mielipiteillä rasittaa..