Lapsi etällä, ollut perjantaista asti kuumeessa, eikä etä suostu viemään lääkäriin. Mitä tehdä??
2-vuotiaasta lapsesta kyse. Lähti siis etälle perajantai-iltana, jolloin kuume oli juuri noussut. On edelleen kuumeessa, mutta etä ei vie lääkäriin. Lapsi tulee kotiin vasta perjantaina. Mitä mä voin tehdä??
Kommentit (26)
uhannut jopa tappaa. äiti oli töissä pari kuukautta sitten, mutta viimeksi (reilu kaksi viikkoa sitten), kun lapset olivat siellä, eivät olleet pk:ssa. edellisen kerran olivat olleet, sitä ennen eivät ollenkaan. ap
saat kyllä lapsen sieltä pois jos lapsen terveys on vaarassa.
lapsi pitää viedä lääkäriin..
voisitteko nyt lapselliset aikuiset unohtaa hetkeksi itsenne ja ajatella sen lapsen parasta???
saat kyllä lapsen sieltä jos vain haluat!!!!!
Jospa asioiden paraneminen alkaisi asennemuutoksesta.
Jos et lasta muuten saa, soita lastensuojeluun.
Itse veisin kyllä kaksivuotiaan lääkäriin heti, kun kuume on jatkunut sen kolme päivää.
uhannut jopa tappaa. äiti oli töissä pari kuukautta sitten, mutta viimeksi (reilu kaksi viikkoa sitten), kun lapset olivat siellä, eivät olleet pk:ssa. edellisen kerran olivat olleet, sitä ennen eivät ollenkaan. ap
vaikka sitä ennen oli poliisi sanonut, että koska äidin uusi mies on uhkaillut ja mahdollisesti pahoinpidellyt lapsia, niin heitä ei saa antaa sinne. mutta niin vain äiti valehteli ummet ja lammet oikeudessa ja sai aikaan tällaisen väliaikaismääräyksen. usko tai ole uskomatta. aivan sama minulle. odotan vielä hetken, jos äiti vastaa, jos ei, soitan lastensuojeluun.
ap
uhannut jopa tappaa. äiti oli töissä pari kuukautta sitten, mutta viimeksi (reilu kaksi viikkoa sitten), kun lapset olivat siellä, eivät olleet pk:ssa. edellisen kerran olivat olleet, sitä ennen eivät ollenkaan.
ap