Koko perheeni on sairastunut sikainfluenssaan.
Voiko sen perusteella jäädä pois töistä? Mies ja kolme lasta sairaana. Vai täytyykö miehen hoivata 40 asteen kuumeessa tuota meidän pienintä oksentavaa, kiukuttelevaa ei hoitomyönteistä taaperoa.
Kommentit (10)
Ilmoitat vain, että lapset on sairaana ja jäät kotiin. Todennäköisesti teet palveluksen myös työyhteisöllesi, sillä luultavimmin tartuttaisit sikainfluenssaa eteenpäin.
Muuten se on työtön, jos sillä on nyt vaikutusta johonkin.
ap
Liikkeellä on muutakin samankaltaisia oierita sisältäviä tauteja.
Vai onko teidät testattu?????
Lasten koululla on sikainfluenssa. Ovat kaikki sairastuneet kahden päivän välein jokainen muutaman tunnin sisällä. Oireetkin täsmää. Täällä ei muitakaan epidemioita ole liikkeellä.
ap
Liikkeellä on muutakin samankaltaisia oierita sisältäviä tauteja.
Vai onko teidät testattu?????
sairauslomalapun lapsen nimelle jota isä voi jäädä hoitamaan lasta kun minäkin sairaana.
Ilmoitat vain, että lapset on sairaana ja jäät kotiin. Todennäköisesti teet palveluksen myös työyhteisöllesi, sillä luultavimmin tartuttaisit sikainfluenssaa eteenpäin.
Ongelma ratkaistu :)
kahta kipeää lasta.
Lopputulos: Sain stressistä kunnon hyperventilaatiokohtauksen ja nyt olen sitten tosi sairas ja aivan raato.
Meillä mies käynnistää uutta yritystä, eikä voi olla pois. Toisella lapsella astma, joten se on lisänyanssi aina sairastaessa. Stressaan hänen hengitystään ja sitä milloin pitää rykäistä hänet sairaalaan.
Eihän noin kipeä aikuinen, siis miehesi, voi taata taaperolle luotettavaa hoitoa! Mä ainakin toivoisin, että mieheni jäisi kotiin hoitamaan meidän taaperoa, jos itse olisin 40 asteen kuumeessa!
käyviä, niin voithan sinä silloin jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta. Toki on hyvinkin yleistä että esim. äiti on kotona, ja siinä tapauksessa hoitaa lapset ollessaan itsekin sairas. Mutta periaatteessa voit siis jäädä kotiin jos miehesi ei ole jatkuvasti kostona.