Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnonvälittäjä ei sitten viitsinyt vaivautua vastaamaan...

09.11.2009 |

Terveisiä vaan sille, jonka asunto on vähän pidempään pks myynnissä. Ei ole ihme, jos jotkut asunnot seisoo, kun lähetin välittäjälle viestin, että ehdottaa _ilta-aikaa_, jolloin voisimme tulla asuntoa katsomaan (ei ole näkynyt julkisiakaan näyttöjä ko. asunnossa) ja siinä oli vielä kohta rastittuna, että haluan että minuun voi olla yhteydessä nimenomaan sähköpostitse.

Välittäjältä tuli vain minulle viesti, että soita minulle.

Innostus ko. asuntoa laski kyllä ihan 100%. En kehtaa enää kellekään soitella, kun on saanut lapset nukkumaan.

Antaa olla, pitäköön myyjä asuntonsa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syynä on se, että jos toivon asiakkaana jotain, niin haluan että asiakaspalvelussa saan sitä mitä tilaan. Jos toivon suklaajäätelöä, niin en halua mansikkapalloa. Jos ravintolassa vielä on listalla suklaajäätelöä ja minulle tuodaan kuitenkin mansikkapallo, niin luultavasti menetän kiinnostuksen ko. jätskiin. Näin kävi minun tapauksessani.

Vierailija
22/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi hoitaa netissä. Miksei?

Kai nyt työpäivän aikana jotain taukoja on ja ne lapset herkeää iltaisin joskus hetkeksi tappelemasta niin että mies pärjää niiden kanssa yksin ja äiti voi hetken olla puhelimessa lähietäisyydellä valmiina ryntäämään hätiin jos uhkaa tulla ruumiita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syynä on se, että jos toivon asiakkaana jotain, niin haluan että asiakaspalvelussa saan sitä mitä tilaan. Jos toivon suklaajäätelöä, niin en halua mansikkapalloa. Jos ravintolassa vielä on listalla suklaajäätelöä ja minulle tuodaan kuitenkin mansikkapallo, niin luultavasti menetän kiinnostuksen ko. jätskiin. Näin kävi minun tapauksessani.

Vierailija
24/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimme yli vuoden sopivaa asuntoa Helsingistä ja Espoon rajoiltakin. Yli 100 sähköpostia, tekstiviestiä, viestiä vastaajassa jne. Tulos? Alle 5 välittäjää(!!!) otti yhteyttä.

Vierailija
25/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia jonka voisit sopia kahden minuutin puhelulla on noin vaikea.

Ymmärrän anoppia tämän ketjun jälkeen paaaljon paremmin.

Vierailija
26/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se kokemus, että puhelimessa puhutut asiat välittäjältä unohtuvat, sähköpostissa on sentään mustaa valkoisella. Itse tykkään asioida tärkeissä asioissa siten, että jää joku logi tai todiste siitä mitä sovittiin.

Vierailija
27/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi minun asuntoani myymässä. Taitaa mennä välittäjällä liian hyvin.

Olen huomannut muillakin aloilla, että sähköposteihin vastaillaan aika vaikeasti. Ja olisihan sitten voinut ainakin laittaa viestiä, että milloin sopisi HÄNEN soittaa sinulle.

Uskomaton tollo!

Vierailija
28/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja voi myyda kenen tahansa toisenkin myyjan asuntoja. Siis voin ottaa valittajan, joka sitten esittelee minulle kohteita sen mukaan mika kiinnostaa. Ei sen mukaan, mita hanella itsellaan olisi tarjota.

Ovat muuten aika perhanan kiinnostuneita busineksesta. Kuljettavat kivalla, tilavalla autolla paikasta toiseen katsomassa sopivia asuntoja. Valilla kaydaan vahan ottamassa murkinaa ja nauttimassa kahvia. Valittaja usein viela tarjoaa. Ostaja tuntee kylla olevansa kuningas.

Vierailija
29/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat ottivat nopeasti yhteyttä takaisinpäin. Oltiin tosin myymässä eikä ostamassa. Jos asiakas haluaa olla yhteydessä sähköpostitse niin kyllä välittäjän pitäisi silloin toimia niin jos on kiinnostunut myymään.

Olen itsekin sellaisessa työssä, että joskus on vaikea päästä hoitamaan puheluita ja siksi saattaisin itsekin tehdä noin. Tosin, kai välittäjille voi soittaa iltaisinkin? Eikös ne ole suunnilleen "aina" töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi